- Katılım
- 14 Nis 2010
- Mesajlar
- 28
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 50
Merhaba arkadaşlar.
ben bir sıkıntı yaşadım. sizde bilin de aynı "ucuz" sıkıntıya düşmeyin.
sabah arabamın suyuna falan bakmadan çalıştırdım ve 22 km yol yapıp işyerime geldim. ancak hararetim 88 de olması gerekirken 91-92 gibi seyrettim. hep de dikkat ettim . anladım sanırım biraz su eksildi diye. çünkü son günlerde çok kolay yükseldiğini biliyordum. neyse büroya gelince açtım baktım su yok !
ekleye ekleye 5 km ilerdeki sanayi gittim.
Tıpa patlatmış. zaten su döküyorum, önden şırılş şırıl akıyor. sanayide tanesi 5 tl den 1 tıpa aldım ve 4 saat içinde yapıldi.- izmirde / tamircimde.
çıktım yola ve 50 km sonra gene aynı sorun: hararet. su yok- ekleye ekleye 50 km geri geldim. tıpa patlamş gene çünkü. bu sefer arkadaki. aynı gün .
nasıl gıcık ldum anlatamam. onunda yeri marş dinamosunun arkasında. el de yetmez göz de görmez. reno tamircisi blokdan geliyor dedi hatta yolda. .. neyse geri geldim. her 2-3 km de 3 lt su koyarak. allahtan arabamda 30 kg su var, işim gereği.
onuda akşama kadar yaptırdım ve bitti. extra olarak 1 tane tıpa daha değiştirildi. dışardan bakarsan paslı küflü gazoz kapağı gibi ama içinden bakarsan delik deşik kpaklar, bu tıpa dedikler. daha da 6-7 tane varmış ama onlar için motor inmesi lazımmış
( Opelde yoktu, tofaşdan adık tıpaları. aynı çünkü motor, canımı sıktı bu aynılık. neyseki tamirci sıkma canını şanzuman farkın var dedi biraz rahatladım...
toplamda 3 tıpa değişti. masrafım işçilik dahil: 90 tl oldu. o da veresiye
)
agalar , size diyeceğim şey şudur: paranız ve vaktiniz varsa bırakın 1 gun sanayiye arabanızı bunu yaptırın. hepsinin değişmesi 400 tl imiş. yoksa saçma sapan yerde kalıverirsiniz ! zor durumda kalırsınız. şimdi ben mesela çoook dikkatli kullanmak zorundayım çünkü epeyce bi kororze ( aşınmış) durumda tıpalarım.
ben bir sıkıntı yaşadım. sizde bilin de aynı "ucuz" sıkıntıya düşmeyin.
sabah arabamın suyuna falan bakmadan çalıştırdım ve 22 km yol yapıp işyerime geldim. ancak hararetim 88 de olması gerekirken 91-92 gibi seyrettim. hep de dikkat ettim . anladım sanırım biraz su eksildi diye. çünkü son günlerde çok kolay yükseldiğini biliyordum. neyse büroya gelince açtım baktım su yok !
ekleye ekleye 5 km ilerdeki sanayi gittim.
Tıpa patlatmış. zaten su döküyorum, önden şırılş şırıl akıyor. sanayide tanesi 5 tl den 1 tıpa aldım ve 4 saat içinde yapıldi.- izmirde / tamircimde.
çıktım yola ve 50 km sonra gene aynı sorun: hararet. su yok- ekleye ekleye 50 km geri geldim. tıpa patlamş gene çünkü. bu sefer arkadaki. aynı gün .
nasıl gıcık ldum anlatamam. onunda yeri marş dinamosunun arkasında. el de yetmez göz de görmez. reno tamircisi blokdan geliyor dedi hatta yolda. .. neyse geri geldim. her 2-3 km de 3 lt su koyarak. allahtan arabamda 30 kg su var, işim gereği.
onuda akşama kadar yaptırdım ve bitti. extra olarak 1 tane tıpa daha değiştirildi. dışardan bakarsan paslı küflü gazoz kapağı gibi ama içinden bakarsan delik deşik kpaklar, bu tıpa dedikler. daha da 6-7 tane varmış ama onlar için motor inmesi lazımmış

toplamda 3 tıpa değişti. masrafım işçilik dahil: 90 tl oldu. o da veresiye

agalar , size diyeceğim şey şudur: paranız ve vaktiniz varsa bırakın 1 gun sanayiye arabanızı bunu yaptırın. hepsinin değişmesi 400 tl imiş. yoksa saçma sapan yerde kalıverirsiniz ! zor durumda kalırsınız. şimdi ben mesela çoook dikkatli kullanmak zorundayım çünkü epeyce bi kororze ( aşınmış) durumda tıpalarım.