CoRsA TEAM

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan falcon_78
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
konunuzu degistirmek istemem ama bisi sorcaktim ISUZU 1.7 DTI corsa c ler ile normal 1.7 DTI arasindaki fark nedir acaba?

benim ilk arabam corsa b 1,5 dti.
ısuzu motor vardı. sağlamdı. 65-68 beygir civarında olması lazımdı.
turbosu olmadığı için araba 1,3 cdti ler gibi uzamıyordu ama basarsan gidiyordu.
çok meşhur bi sesi vardı, arkaya dönüp gözleri traktör arayan corsa b yi görünce şok olan çok vatandaş gördüm. :) içeri ses almazdı ama.
120 bin de aldım 186 bin km de sattım. bu sürede baskı balata değiştim. başka bişey yok. kronik üst kapaktan yağ kaçırıyordu. 200 bine rahat sorunsuz binilmiştir.

itiraf edeyim corsa c gibi volant. direksyon kutusu, yakıt pompası, turbo gibi fazla arıza veren bi araç değildi.
 
arkadaşlar aklıma ne geldi.
şimdi ben jantı 15 yaparsam bagajdaki yedek 14.
lastik patlarsa idare edecek kadar takılabilir mi? yoksa o da mecburen 15 mi olacak?
 
videoları izleyemiyorum bu BOD perdeleri nasıl takıyoruz? Elime ulaştı, öğlen deniyeyim diyorum.

Sekmanları nasıl takıyoruz ve arka stop işini nasıl çözüyoruz?
 
arkadaşlar aklıma ne geldi.
şimdi ben jantı 15 yaparsam bagajdaki yedek 14.
lastik patlarsa idare edecek kadar takılabilir mi? yoksa o da mecburen 15 mi olacak?

Jant 15 olacak ama lastik çapı aynı kalacak o yüzden farketmez :)
185-55-15 ile 175-65-14 aynı çapa sahip lastikler :)

Hesaplama programında %0.2 fark çıkıyor. Bu farktan bile sayılmaz. Binde iki :D
 
videoları izleyemiyorum bu BOD perdeleri nasıl takıyoruz? Elime ulaştı, öğlen deniyeyim diyorum.

Sekmanları nasıl takıyoruz ve arka stop işini nasıl çözüyoruz?
Taktık perdeleri, simsiyah oldu arkası...Film çektirsen bu kadar kararmaz, kesin çevirirler bizi...
 
Geri
Üst