- Katılım
- 13 Ağu 2009
- Mesajlar
- 847
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
video açılıyo mu? işten göremiyorum ben de. yassak bize video izlemek 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
video açılıyo mu? işten göremiyorum ben de. yassak bize video izlemek![]()
bugun benım dogum gunum hem bardayım hem sarhosum bır bar taburesı ustunde bababmın oldugu yaştayım)))))))))))))))))))))
nice mutlu güzel yaşlarabugun benım dogum gunum hem bardayım hem sarhosum bır bar taburesı ustunde bababmın oldugu yaştayım)))))))))))))))))))))
4 + 1 evde olduğu gibi arabada da çok güzel ses vermiş
aslında corsa dururken kendi kolonları da güzel ses veriyo ama yolda giderken bazen yetersiz kalıyo.. bu sistemle nasıl oldu seyrüsefer halindeyken güzel mi ses yine ?
birde kolonlor yerde duruyo, ıslanırlarsa falan nasıl olcak , onun için ne düşündünüz ?