- Konuyu Başlatan
- #3,601
- Katılım
- 24 Nis 2008
- Mesajlar
- 4,327
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
forumdan kaç kişi alır kiiii
sonumuz spoyler gibi olmasınnn
sonumuz spoyler gibi olmasınnn
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
forumdan kaç kişi alır kiiii
sonumuz spoyler gibi olmasınnn
Aslında hem GG hem HB deli gibi komisyon alıyordur bu BOD dan daha da iner fiyatta inmiyorlar Fevzinin dediğine göre..
Hallederiz tabi Spoiler değil Direksiyon değilKaptan bu işi halledersinnn
vladimir den de ses çıkmadı. izmir deki firmaya bakabildi mi acaba ?
perde isteyenler olarak bir liste yapalım arkadaşlar.