• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Corsa C pioneer 2200ub bağlantı...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan aKSeL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Dediğim gibi wooferın sesi olmadan sistem pek tatmin etmese de bundan sonra kabini kullanmayı pek düşünmüyorum...arka pandizota parça kestirip sadece hoparlörleri döşemeyi düşünüyorum bende...
 
Geri
Üst