corsa b kalorifer peteği değişimi yardım

ozcanteker

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
12
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
herkese merhabalar yazmış olduğum gibi ustaların söyledikelerinden yola cıkarak iletiyorum kalorifer peteğim sızdırıyor, camda sürekli bir buğu ve yağlı bir buğu akşam araba kullanmak hem eziyetli bir hal aldı hemde tehlikeli, önceleri fanı açtığımda inanılmaz kötü bir koku geliyordu suyu değiştirip antifriz koyduğumda koku gitti ama paspastaki islaklık çok arttı velhasıl petek değişecekmiş ama peteğin değişmesi için bütün ön konsolun sökülmesi gerekiyormuş, daha önce petek değiştiren arkadaşlar varsa aramızda yada ustalarıız bu konuda beni aydınlatmalarını bekliyorum başka bir yolu yokmu bunun.
dip not: radyatör tıkayıcı kullandım ekleyeli bir hafta olıyor ama papastaki ıslaklık devam ediyor.
 

Mehmet20

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Kaçak kesin kalorifer peteğinden mi

Kardeş araç su eksiltiyor mu benim paspasda da su vardı sanırım yağmur suyuydu
 

fourtyseven

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
603
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
senın ustan ya hıc sokmemıs yada olayı abartıyor asla ön konsol teyp kulluk vs bolumu sökülmez benım arac tıgra a corsa b ıle neredeyse aynı kalorıferını sıcak konuma getır aracı calıstır ve on yolcu tarafından kalorıfer kutusunun alt arka kısmına bak sızdırma varmı zaten radyatorde tam kutunun arka kısmında sabıtlenmıs..su gırıs ve cıkıs ucu motor tarafında su hortuma baglı ..Bu esnada sanslıysan radyator degıl baglantı hortumu kacırıyordur..yok petekse degısmek gerek.Nasıl petek sokulur onuda yazayım..
Radyatorun alt kısmının ek parca oldugunu göreceksin alt kısmındakı ekı 5 -6 kucuk cıvata tutuyor hem sofor tarafı hem yolcu tarafından alt kutu ekini söktür zaten petek gorunur hale gelecek sonra motor kısmından hortum gırıs ve cıkısını lıftte sokmek gerek olay bu hıc temızlıkle fılan ugrasma 100-150 TL kalorıfer radyatörü yansanayı orjınalı 400TL olması gerek ıscılıkte cok cok 50-100 arası motor ıcındekı hortum baglantıları bıraz dar ve zor bır bolgede..
 
Son düzenleme:

corsa784512

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
60
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bendede aynı sıkıntı var benimkide su eksiltyor .kaloriferi açarak buğudan geçici olarak kurtulabiliyorum ama çözüm değil biliyorum .buğu spreyleri var işe yaramıyor.kalorifer peteği değişimi için size nekadar dediler

.benimki su eksiltiyor direksiyonun altından suyu gördüm.ön sağ taraftan su sızıntısında gördüm .

T borusundanda sızdırabilirmiş.

kaçak kapatıcı aparatlar var dökmek istiyorum işe yararmıbirde kalorifer peteği kaynakla falan tamir olurmu
 

surgeon

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
132
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
binici iseniz tamir, kaynak hiç uğrasmayın değiştirin tamir için alcakları para ve işçilik yan sanayi + işçilik ile aynı olacak nerdeyse.
 

corsa784512

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
60
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bendeki de su eksiltiyorda baktım son zamanlarda iyice eksiltmeye başlamış.kışın egzoza bakıyorum sis bombası atılmış gibi buhar çıkarıyor.egzozdan su akıyor.motor üst kapak contasından şüphelendim ustaya götürdüm.yağa su karışmıyor dedi.aniden gaz basınca 2 metreyi bulan su atıyor egzozdan .usta kondens suyudur arabayı kısa mesafede kullanma dedi.egzozdan su atmasıda iyi birşeymiş.yakıtı iyi yaktığını gösterirmiş.

iyide arkadaş ben 0 arabalarda böyle birşey görmüyorum.bütün 0 km arabalar bozukta benim eski arabam mı sağlam böyle bir saçmalık olur mu.

başka bir usta t borusu olabilir.90 liraya değiştiririm dedi.

yazın oldukça su eksiltiyor .kışın az su eksiltiyor fakat karatren gibi buhar çıkarıyor.egzozdan su atıyor.

kalorifer musluğu t borusu ya da kalorifer peteği bunların birinde sorun var.

yaz kış sıcaklık göstergesi 90-95 C arası yazın 98 -100 c arasında geliyor hemen fan açıyor ama kısa sürüyor.

yazlık su eksiltme seviyesi 500 km de yaklaşık 3 litre civarı.

vitesin bulunduğu konsolun sağında sanki yağ lekesi gibi bir pis leke var .30 cm boyunda 7-8 cm eninde .bilmiyorum kir midir yoksa ordan geçen boru mu varda ordan kaçıyor bilmiyorum.

arabanın park halindeyken yazın su akıttığını gördüm.gösterdim klima suyudur denildi.ön yolcu koltuğunun hizasında farın ve tamponun tam altından pis yağlı tortuklu bir su damlatıyordu.yere böyle yarım çay bardağından biraz daha su akıtmış

ben bu arabaya klima bakımıda yaptırdım nedir bu yani şimdi?

daha önce hararet mi yaptırmışlar bilmiyorum.motor kaputunun altındaki tahta gevremiş.bu hararet emaresimidir bilmiyorum.

arabayı böyle kullanma yaptır dediler .iyide arkadaş her kafadan bi ses çıkıyor.çözün sorunu tamam yaptırayım.su kaçırma çok berbat bi sorun .devirdaiimi değiştirseler borular var onu değiştirseler genleşme kabı var onu değiştirseler petek var onu değiştirse musluk var var oğlu var.

ben buna yine bi 300 -500 harcamak istemiyorum canımı sıkıyor.bu sistemde bi bozukluk varsa bu kaçakları kapatan böyle 30-40 liralık bi ürün var mı.alsam işe yarar mı sizce alınır mı
 
Son düzenleme:

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
Ali Bey, araç lpg li ise ve o kadar su çıkıyorsa, lpg ye giren tesisata bakın. Oradan suyu kaçırıyor olabilir, risklidir öyle ise.
 

ozcanteker

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
12
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
walla bende paspasta su var oda eksilen su heralde ama öyle duman falan yok işte şu geçmeyen silince parlayan buğu beni delirtiyor gece karşıdan gelenin yada sokak lambasının ışıkları parlatıyor önümü göremiyorum walla, bana petek ve işçiliği 500 dediler ya çok fazla kendim sökmeyi denicem ama peteğin altındaki korumada vidalar var açık 6 yı denedim büyük geldi açık beşte küçük şaştım kaldım valla bide ön konsol tamamen sökülecek dendi birkaç yerede götürdüm serviste aynı şeyi söyledi, denicem bakalım kül tablasıyla vites kolu muhafazasını sökersem heralde yeterli gelecek tabi önce köşeli vidaların anahtarını bulabilirsem
yarın sanayi ye tekrar gidip anahtarını bulucam taktım kafaya yapıcam resimlerinide buraya koyucam, saygılar.
 

ozcanteker

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
12
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bişey daha arkadaşlar radyatör tıkayıcı koydum bir kutu sadece tabi, şu buğulanma olayı biraz azaldı , zamanla tesir eder diyorlar ama değiştirebilirsem ben kendim değiştiricem peteğin yan sanayisini internetten 45 tl ye buldum
 

Mustafaeren

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
2,940
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
usta bu kadar bekleme o ıslaklık arabayı bı kokutursa o kokuyuda cıkaramazsın sonra..
bence sen ustanı degıstr oyle şu bu demekle olmaz ınsan bı bakar aracı lıfte alır ıcerden ınceler sonra karar verır .
 
Üst