- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 19 Kas 2012
- Mesajlar
- 113
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
şimdi araç güç kaybı ekseri debimetre kaynaklı, buna bağlı olarak rolantide dengesizliği, gaza basınca geç tepki verme 3500 devir üstü güç kaybı 2000 devir altı isteksiz gaza tepki gösterme,hızlanmada belli devierlerde isteksizlik ,son hıza çıkamama debimetre belirtileridir, tabii buna bağlı aynı arızaya sebep bağzen vakum hortumları kaçağı ve egr hatta hava filitreside sebep olabilir,boğaz kirliliği potensiometre,birde manifolt basıncı...buda bozuk veya kirli ise debimetre verilerini aşağı çeker çekiş kaybına sebep olur.
enjektör bağlantıları en son lambda sensoru
aynen böyle abi. rölanti dengesizliği yok henüz benim araçta egr iptali de var. egr sorunu oldugunu sanmıyorum. 2000 devire kadar turbo acılana kadar araç 1. de bile kalkarken bayır yukarı olsun düz yolda olsun tepkiyi geç gösteriyor bu konuda haklısınız. debimetre soketini cıkarıp deneyebilir miyim ?