cooland level

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 48TT836
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
suyu eskledim kapagi skca kapadim yazi gitti tesekkürler ama kapatirken fazla skmisim galiba motoru çalistirip kapadiktan sonra açamadim geri ayn, kapagi:)
 
hangisi eksilince bunu veriyor? ikisi farkli degilmi? biri safsu, biri donmasin diye degil mi?

ikisi karışık halde zaten soğutma sisteminde. o karışım soğutma sıvısı oluyor. yoksa su mu eksik, antifreeze mi onu ölçmüyor :)
 
Yaz kış antfriz kullanın arkadaşlar, antfriz radyatörün çürümesini engelliyor ayrıca....Kireçlenme filan yapmıyor.
 
hangisi eksilince bunu veriyor? ikisi farkli degilmi? biri safsu, biri donmasin diye degil mi?
genleşme tankı radyatörle paralel çalışır radyatör eksilen suyu bu tanktan sağlar motor ısınınca genleşen suyuda seviye yükseldiği için bu tanka gönderir sonuçta aynı su. tankın üzerinde min. max. seviyeleri vardır su seviyesi bu arada olmalıdır.her seferinde radyatör kapağını açmamak için suyu buradan ilave edebiliriz. Ama arada bir radyatör kapağını açıp su seviyesine bakmakta fayda var.
 
suyu eskledim kapagi skca kapadim yazi gitti tesekkürler ama kapatirken fazla skmisim galiba motoru çalistirip kapadiktan sonra açamadim geri ayn, kapagi:)
yalnız su eksıldı ama ndn eksıldı o önemli suyu eklemek önemli değil. kaçagın muhakkak bulunması lazım
 
dedigin gibi su tamamen bitmisti evden çiktim 4 km gittim gitmedim isik yine yandi ve opel servise götürdüm aracta lpg oldugu için bakmadilar sadece idarelik su koydular servise girerken aractan duman çikiyordu borularda yirtilma falan oldu heralde ankara göturebilicegim tanidik bi servis war m1 acaba ?ayrica hararet 90 un ustune çikmadi hiç
 
sen o arabaya susuz binme sakın.
 
yarin suyu doldurup hararetide 2000 ile 3000 arasinda kullanarak bi servise gidicem tanidik war mi acaba ankarada arkadaslar
 
Geri
Üst