Çok yakında diyerek şöyle bir ipucu vereyim :)

Ynt: Çok yakında diyerek şöyle bir ipucu vereyim :)

Normalde 2.viteste devam edemeyeceğiniz bir dur kalk durumunda veya yokuşta, tork sayesinde önceden olduğunun aksine araç hiç zorlanmadan devam edebiliyor .
düz yoldada normalde kullandığınızdan farklı bir üst viteste kullanabiliyorsunuz yani devir düşük iken vitesi yüksek tutabiliyorsunuz dolayısıyla yakıt tasarrufu sağlıyor.
spor kullanımda ise normalde yaktığından 1.5-2 litre fazla yakıyor ama kat edeceğiniz mesafeyi daha kısa sürede aldığımızı düşünürsek hesap aynı. hepsi bir tarafa tabi ki bu kişiye zevke göre değişir yaktığının hakkını veriyor spor kullanımda gaz tepkimeleri inanılmaz normalde vites küçültme gerektiren durumlarda (yokuşta sollama gibi) vites küçültmeye gerek kalmadan araç ivmeleniyor vites küçültmüş gibi ,spor kullanımda vites küçülttüğümde ise 4.vites dahil (yokuş değil ise ve çekiş kontrol kapalı ise ) rahatça duyulan bir patinaj sesi var .
 
Ynt: Çok yakında diyerek şöyle bir ipucu vereyim :)

durum hakkındaki son gelişme ne ?
araç ta  ne kadar  güç elde edildi ?  maliyet ne oldu 
 
Ynt: Çok yakında diyerek şöyle bir ipucu vereyim :)

Ps Chip 1.4 ler için de yapıyor mu acaba questionnn
 
Ynt: Çok yakında diyerek şöyle bir ipucu vereyim :)

Re-map uygulaması sanırım. Peki dizellere yapılıyor mu bu uygulama. Yapılıyorsa alınan verim nedir ?
 
Ynt: Çok yakında diyerek şöyle bir ipucu vereyim :)

chip tuning / remap her arabaya bile yapılır. ama atmosferik bi botora yapmakla pek bi verim alamazsınız. örnek beygir 115 se olur 125 falan. (bunlar misaldir. gerçekle alakası yoktur.) ama benim 1.4T için sordum 140 lık oluyo 180 lik ve torkda bayağı bir artıyor. chip yapılacak araba dizel vs. fark etmez.
 
Ynt: Çok yakında diyerek şöyle bir ipucu vereyim :)

onder12 link' Alıntı:
chip tuning / remap her arabaya bile yapılır. ama atmosferik bi botora yapmakla pek bi verim alamazsınız. örnek beygir 115 se olur 125 falan. (bunlar misaldir. gerçekle alakası yoktur.) ama benim 1.4T için sordum 140 lık oluyo 180 lik ve torkda bayağı bir artıyor. chip yapılacak araba dizel vs. fark etmez.
eğer gercekten 180 olabilirse  okkk
 
Ynt: Çok yakında diyerek şöyle bir ipucu vereyim :)

Önder kardeşim 1.4 lerde stage değişimleri nasıl, direkt 180Hp mi oluyor 160-165Hp gibi ara seçenek yok mu?
 
Ynt: Çok yakında diyerek şöyle bir ipucu vereyim :)

Tolga KARACA link' Alıntı:
Önder kardeşim 1.4 lerde stage değişimleri nasıl, direkt 180Hp mi oluyor 160-165Hp gibi ara seçenek yok mu?
Aynen bana da sanki 3 aşamalı ECU gibi geliyor... Revo larda olduğu gibi...
 
Ynt: Çok yakında diyerek şöyle bir ipucu vereyim :)

1.4 turbolar için yakıt tüketimi ne olur acaba?
 
Ynt: Çok yakında diyerek şöyle bir ipucu vereyim :)

Benim anlamadigim 180 hp 300 nm gibi degerler soyleniyor ama 1.6t ler 230 nm tork la 180 hp veriyor kaba bir hesapla ya gostermelik olsun diye  300 nm tork cikariyorlar yada ust devirleri olduruyorlar cunku guc tork ve devirden cikar ayni arac oldugu icin teorideki gucu pratikte de etkileyen parcalarda ayni desek cok saglikli bir guc elde edilmiyor bence dusuk devirde bir patlama yapiyor tork ust devirlerde de eriyip gidiyor dizel araclar gibi buda baski balataya cok yuklenecektir tahminime gore 3.viteste bile patinaja dusmeye sebep olabilir buda cok sagliksiz bir guc olsada olur olmasada sadece sakin kullanimda alt devirleri guclendirir o kadar
 
Geri
Üst