- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 8 Mar 2011
- Mesajlar
- 75
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 40
Ynt: Çok yakında diyerek şöyle bir ipucu vereyim 
Normalde 2.viteste devam edemeyeceğiniz bir dur kalk durumunda veya yokuşta, tork sayesinde önceden olduğunun aksine araç hiç zorlanmadan devam edebiliyor .
düz yoldada normalde kullandığınızdan farklı bir üst viteste kullanabiliyorsunuz yani devir düşük iken vitesi yüksek tutabiliyorsunuz dolayısıyla yakıt tasarrufu sağlıyor.
spor kullanımda ise normalde yaktığından 1.5-2 litre fazla yakıyor ama kat edeceğiniz mesafeyi daha kısa sürede aldığımızı düşünürsek hesap aynı. hepsi bir tarafa tabi ki bu kişiye zevke göre değişir yaktığının hakkını veriyor spor kullanımda gaz tepkimeleri inanılmaz normalde vites küçültme gerektiren durumlarda (yokuşta sollama gibi) vites küçültmeye gerek kalmadan araç ivmeleniyor vites küçültmüş gibi ,spor kullanımda vites küçülttüğümde ise 4.vites dahil (yokuş değil ise ve çekiş kontrol kapalı ise ) rahatça duyulan bir patinaj sesi var .

Normalde 2.viteste devam edemeyeceğiniz bir dur kalk durumunda veya yokuşta, tork sayesinde önceden olduğunun aksine araç hiç zorlanmadan devam edebiliyor .
düz yoldada normalde kullandığınızdan farklı bir üst viteste kullanabiliyorsunuz yani devir düşük iken vitesi yüksek tutabiliyorsunuz dolayısıyla yakıt tasarrufu sağlıyor.
spor kullanımda ise normalde yaktığından 1.5-2 litre fazla yakıyor ama kat edeceğiniz mesafeyi daha kısa sürede aldığımızı düşünürsek hesap aynı. hepsi bir tarafa tabi ki bu kişiye zevke göre değişir yaktığının hakkını veriyor spor kullanımda gaz tepkimeleri inanılmaz normalde vites küçültme gerektiren durumlarda (yokuşta sollama gibi) vites küçültmeye gerek kalmadan araç ivmeleniyor vites küçültmüş gibi ,spor kullanımda vites küçülttüğümde ise 4.vites dahil (yokuş değil ise ve çekiş kontrol kapalı ise ) rahatça duyulan bir patinaj sesi var .