Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
wastegate in hortumunu çıkarıp dudağınıza dayayın çekiyorsa sorun yok.ama çekmiyorsa o zaman turboda oluşan aşırı basınç tahliye edilemez ve hata verir
normalde düşük basınç arızası verir. kontak kapatıp açtığında normale gelir fakat arıza kaydı yerinde kalır oda yüzde 3 gibi bi artış olur. yüksek basınş ise bir anda vites küçüldüğünde sıkışmadan dolayı yapıyor aslında yapmaması gerek çünkü zaten turbo belli bir yükte
o hatayı görmemiş olan servisi bence değiştirin, aracınız fazla gelen turbo basıncını atamıyor bunun sebebi turbonuzda kurum oluşması yada wastagete yi kontrol eden valfin düzgün çalışmamasıdır. budurmda araç doğal olarak motora zarar gelmemesi için korumaya geçiyor kontak kapatık tekrar açınca düzeliyor.
wastegate in hortumunu çıkarıp dudağınıza dayayın çekiyorsa sorun yok.ama çekmiyorsa o zaman turboda oluşan aşırı basınç tahliye edilemez ve hata verir
Her basınç arızaı turbonun zamanı geldiği anlamına gelmez. Bu arızayı genelde Selenoid valifinden kaynaklanır. Eğer selenodi valfi değiştirmenize rağmen arıza aynı ise turbodur.
arizali turbo yuksek basinc mi basar??
eger oyleyse arizali turbolarla modlayalim araclari
isin esprisi bir yana ama bu cevap cok alakasiz olmus kusura bakmayin..
arizali olupta (westgate haric) fazla basan bir turbo gormedim ben..
teorik olarak imkansiz yani..
arizali turbo yuksek basinc mi basar??
eger oyleyse arizali turbolarla modlayalim araclari
isin esprisi bir yana ama bu cevap cok alakasiz olmus kusura bakmayin..
arizali olupta (westgate haric) fazla basan bir turbo gormedim ben..
teorik olarak imkansiz yani..
Gayet mantıklı yorum yaptınız bende zamanıda öyle düşünmüştüm.
Arıza veren parça Selenoid en son verdiği arızada turbonun basınıcı yüksek olduğu sırada genelde arıza veriryor. Basıncı boşatlamadığı için arızanın ismi böyle telafuz edilmiş.
(Bence)