• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Carbon Sticker Kaplama

soylu_fasulye

Kayıtlı Kullanıcı
33-Mersin
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
806
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Yaş
42
Arkadaşlar aracımın ön göğüs kapaklarına çiziklerden rahatsız olduğum için Carbon Sticker uyguladım. Dün gece tamı tamına 4 saatimi aldı. Yorumlarınızı bekliyorum.:D

310320102300274946.jpg



310320102310308352.jpg

 
maşallah super olmuş elınıze saglık gule gule kullanın
 
Yorumlar için teşekkürler :D
 
ellerine sağlık
 
güzel olmuş eline sağlık. o kapağın altında neler var :)
 
güzel olmuş eline sağlık. o kapağın altında neler var :)

Maalesef kapağın altı hala orjinal ilkgün ki gibi. Ama ilk fırsatta oraya en azından bir ekranlı sistem düşünüyorum. Tavsiyelerinize açığım.
 
güzel ollmuş küllüğün orayı nasıl yaptınız? o bombeliği falan iyi oturmuş.
 
cok guzel olmus cok tıtız calısmızsınız cıdden bıyerde yaptırsaydınızda bundan ıyı olmazdı heralde.
 
Gayet güzel olmakla birlikte şu üstte 5 altta 3 adet olan kabartıların icabına bakılabilse tam süper olurmuş..
 
Geri
Üst