Carbon Clean Ile Ilgili Yeni Bilgiler.....???

ENDO

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
100
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
benim calibrada da hayalet arızalar denenlerin tamamı var bugünlerde :)
rolentide ayarsızlık, stop etme, çekişte hızlanmada düşüklük, ferformans düşüklüğü v.s.
bu temizletme işinimi yaptırmam gerekiyor acaba, bilgisi olan cevap verirse sevinirim.
 

fırat ısık

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
345
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
carbon celan bu ısı izmirde guvene bıleceğım yer varmı bende yapdırmak ıstıyorum arkadaslar hem ucretı nedır
 

fırat ısık

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
345
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
mehmet abı ben oraya gıtmeden once arbmı bakıma goturcem yağını yakıt fılıtresını gaz fılıtresını sanzuman yağını bujılerını değiştırcem bu ıslerı gcarbon clear yapdırmadan oncemı gıdeyım yapdırdıkdan sonramı gıdeyım herhangı bır fark olurmu acaba
 
P

partner352

Bilgi Girilmemiş
mehmet abı ben oraya gıtmeden once arbmı bakıma goturcem yağını yakıt fılıtresını gaz fılıtresını sanzuman yağını bujılerını değiştırcem bu ıslerı gcarbon clear yapdırmadan oncemı gıdeyım yapdırdıkdan sonramı gıdeyım herhangı bır fark olurmu acaba

Motorla ilgili olanları carbon clean den sonra değiştirin çünkü motordaki tortular falan hep motor içindeki yağda birikiyor, boş yere değiştirmiş olursunuz.
Carbon celan sonrası tekrar değiştireceksiniz.
 

smyun

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
53
Siteyi ziyaret et
Bu karbon clean tamamen palavra araca hiç bir katkısı yoktur bilakis zararı vardır sizin motorunuzun içine solvent verilerek sözüm ona kurumları temizleyerek aracınızın ilk günkü pozisyonuna geleceği yalanını anlatıyorlar şöyle size kısaca bilgi vereyim ben seçkin bir otomotiv markasında arıza teşhis teknisyeni olarak çalışmaktayım kurum oluşumu 2003 ve öncesi araçlarda aşırı derecede olmaktaydı bunun tek sebebi dizel yakıtın kalitesinin kötü oluşundan kaynaklanıyordu avrupada kullanılan dizel yakıt kalitesi oransal olarak (kükürt oranı ) binde 2 şeklindedir bizde o zamanlar ki oran yüzde 5 olarak ölçülmüştü tüm otomotiv markaları bu dizel yakıt problemini yaşadı tek tip yakıt vardı kırsal motorin üreticiler birleşerek dizel yakıt oranlarının aşağı çekilmesi için anlaşma yaparak bu gün euro dizel dediğimiz benim de aracımda güvenle kullandığım binde 10 luk ppm oranna sahip olan dizel yakıtı oluşturdular bu yakıt bugün dizel araçlarda hiç bir problem yaşanmadan yüksek kilometresi olan motorlarda bile sağlıklı çalışma meydana getiriyor bu orantı kabaca ifade edecek olursak kalınlık ve incelik olarak özetleyebiliriz şu anki euro dizel yakıt neredeyse 97 oktanlı benzin kadar ince akışkan ve yüksek yanma oranına sahiptir benim size nacizane tavsiyem aracıızda sürekli olarak euro dizel kullanmanız ve kesinlikle katkı maddeleri kullanmayın ve mümkün olduğunca yakıtınızı da aynı yerden alınız böyle saçmalıklardan uzak durun herkese saygılar problemsiz günler dileği ile ..................
 

MTT

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Benim biliğim her 45.000 Km de bir yapılması uygun olduğudur. Daha ileri km. yapılmasını tavsiye etmiyorlar çünkü. ileri km.de zamanla oluşan kurum pitonları etkilemekte, aşındırmaktadır. pistonlar da oluşan kuruma uyum sağlıyarak, çapları incelmektedir. siz daha sonra ( ileri km.de ) bu işlemi yaptırdığınızda bu sefer piston ile yataklar arasında boşluk oluşacak, ve güç kaybı meydana gelecektir. İyi bir usta daha önce kaç km. bir taptırdığınız sorar ve ilk defa yaptırıyorsanız ve arabanızın km. de 60.000 üzerinde bu işlemi uygulamaz. yukarıdaki nedenleri söyler veya söylemelidir. benim ustalarım söylüyor ben her 45.000 km. de yaptırıyorum. Uygun olanı da budur.
Saygılarımla. iyi günler dilerim.
 
Üst