Bu hava yastığı neden açılmadı yaaaa

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ilkem07
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ilker kardesim buyuk gecmis olsun, allah en kisa zamanda normal saglikli hayatina donmesini nasip eder insallah....arkadaslar konunun ozunden sapmayalim....hangi hizda, ne zaman acildiginin ne onemi var? bindiysen arabana 100 metrede gideceksen takacaksin o kemeri....bu kadar bilim adami ve merkezler yiilarca arastirma yapiyor....bizler oturdugumuz yerden ahkam kesiyoruz....tak diyorsa takacaksin iste...neyin pazarligini yapiyorsun....yok yere gencecik insanlar ölüyor bu ülkede.... sadece emnıyet kemeride degil aslinda bir suru kural var uyulmayan....hangi birini soyleyeyim ne zaman, ne sayfa yeter....herkese selam....umarim hicbirinizin esi-annesi aglamaz yok yere...
 
Öncelikle büyük geçmiş olsun...
Bundan 2 sene önce. Aşırı hızdan dolayı makasta 2 şerit birden değiştirmemle birlikte hızım 170km civarındayken Honda Civic araç yanlamaya başladı. 4 şeritli yolda, gecede olması sebebi ile bir araca hafifçe dokundum. Direksiyon hakimiyetini kaybetmemek için soğuk kanlılıkla hareket ettim. Araç yan kaydıktan sonra geri geri kaymaya başladı ve benzinliğe doğru gitti. Yine de direksiyon ile yön vermeye çalışıyordum ve son anda benzinliğe girmek yerine geri geri kayarak büyük totem adı verilen tabelaya vurarak durabildim ve emniyet kemeri olduğu halde hava yastıkları açılmadı. Sebebi ise araç arkadan darbe aldığı için...

Yani kaza anı da çok önemli hava yastıkları için...
 
evet birde şu var. darbe sensörleri galiba 30 derece açıyla görüyor tampon içinden. yani direk önden değilde sağ yada sol çaprazdan aracın bunundan uzatılan dik doğru ile 60 dereceden daha büyük bir açıyla çarparsanızda hava yastıkları açılmaz.
 
Geri
Üst