eksi si zaten olmaz da artısını görebilmeniz içinde motorda sıkıntı olması lazım...
zaten bakımlı olan, güzgün çalışan bir motorda gözle görülen bir sonuç beklemek yanlış olur...
katkıyı kullandığınızda aracın km ne kadardı örneğin?
motor içinde zamanla oluşan kılcal çizikleri doldurma, gömlek ve segmandan kaynaklı kompresyon kaçaklarını azaltma, giderme, sürtünmeden kaynaklı soğuk çalışmadaki oluşabilecek sorunları giderme,,,, vs.vs... artıları da bunlar olarak eklenebilir tabiki ama dediğim zaten düzgün çalışan bir motorda da mucize beklememek lazım..
ikisi arasındaki farkı formüllerini incelemediğim için bilemem tabi ki ama sizde google da biraz vakit harcayıp forumları aratıp okursanız neden motor silk dediğimi anlarsınız. her ikisini de kullanan birinci şahısların ağzından ayrıntılı dinleyebilirsiniz...
bu arada bu katkının 100.000 km ve üzerindeki motorlarda çok daha bariz sonuçlar verdiğini unutmayalım..