Merhaba arkadaşlar..
Gün geçmiyor ki Opel'im başıma bir dert açmasın,servis yolunu göstermesin
Bugun nedenini hala anlamadıgım birşeyden dolayı sürekli bir yanık kokusu vardı araçta..Balata kokusu gibi , ve arada bir yine sarmaya başladı araç,ancakçözemedim yani...Arabayı kapattım eve gittim,yattım uyudum sabah oldu koku hala var..Debriyaj bitti desem,daha takalı yenisini 3 hafta oldu,ancak Volan değişmedi,acaba ondan mı? Neyse bunu düşünürken yavaş yavaş eve dogru giderken bir de baktım ki devir saati bir anda iptal oldu.. Sürekli 0 gösteriyor,arada bir can çekişerek 500e atıyor...Stop ettim,kapattım kontagı, check yapması için tekrar çevirdim,KM göstergesi Max yapıp min yaptıgı halde,devir saati Max'ı da geçtikten ve yaklaşık 1.5 tur attıktan sonra 5000 rpm de takılı kaldı..kapattım açtım,hala 5000de...
Birkaç dakika sonra 2000de takılmaya başladı,daha sonra minimum 500e inebildi..Yani devir 500rpm fazla göstermekte idi.Arkadaşlarla tam servise gitmeye hazırlanırken bir iki tıkladık göstergelere dıştan,düzeldi..Bugün yine aynısını yaptı,artık hiç çalışmıyor ancak :S
Tavsiye veya düşüncesi olanlardan yorumlarını bekliyorum...Takılan debriyaj yanlış vs olabilir mi? Veya 3 haftada bitirmem mümkün olabilir mi,(ki çok da özenli kullandım sayılır) veya koku ile bu gösterge olayı bağlantılı olabilir mi?Diğer yorumlarınıza da açığım.
Gün geçmiyor ki Opel'im başıma bir dert açmasın,servis yolunu göstermesin
Bugun nedenini hala anlamadıgım birşeyden dolayı sürekli bir yanık kokusu vardı araçta..Balata kokusu gibi , ve arada bir yine sarmaya başladı araç,ancakçözemedim yani...Arabayı kapattım eve gittim,yattım uyudum sabah oldu koku hala var..Debriyaj bitti desem,daha takalı yenisini 3 hafta oldu,ancak Volan değişmedi,acaba ondan mı? Neyse bunu düşünürken yavaş yavaş eve dogru giderken bir de baktım ki devir saati bir anda iptal oldu.. Sürekli 0 gösteriyor,arada bir can çekişerek 500e atıyor...Stop ettim,kapattım kontagı, check yapması için tekrar çevirdim,KM göstergesi Max yapıp min yaptıgı halde,devir saati Max'ı da geçtikten ve yaklaşık 1.5 tur attıktan sonra 5000 rpm de takılı kaldı..kapattım açtım,hala 5000de...
Birkaç dakika sonra 2000de takılmaya başladı,daha sonra minimum 500e inebildi..Yani devir 500rpm fazla göstermekte idi.Arkadaşlarla tam servise gitmeye hazırlanırken bir iki tıkladık göstergelere dıştan,düzeldi..Bugün yine aynısını yaptı,artık hiç çalışmıyor ancak :S
Tavsiye veya düşüncesi olanlardan yorumlarını bekliyorum...Takılan debriyaj yanlış vs olabilir mi? Veya 3 haftada bitirmem mümkün olabilir mi,(ki çok da özenli kullandım sayılır) veya koku ile bu gösterge olayı bağlantılı olabilir mi?Diğer yorumlarınıza da açığım.