Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
şimdi arkadaslar birinci ve ikinci viteste ayağımı gazdan cektiğimde araba yığılı veriyorcok ani hız kesiyor.vites değiştirince (hangi vitese gecersem geceyim) ayağımı debriyajdan çekince pat diye bi ses yapıyor.aynı zamanda birinci viteste giderken debriyaja bastıgımda langırt diye bi ses de yapıyor.
baskı balatayı taktırdığınız yere bi götürün yeni değiştiyse... prizdirek milinde sorun olabilir yani balatayı taktıkdan sonra şanzımanı takarken vs.. götürüp servise bi baktırın aracı...
ama bu sorun baskı balatayı degiştirmeden önce de vardı
ustam bana şanzumandan diyor ya tamir görecek yada cıkma ayarlayacagız oda nereden baksan 700 bulur dedi
baskı balatayı taktırdığınız yere bi götürün yeni değiştiyse... prizdirek milinde sorun olabilir yani balatayı taktıkdan sonra şanzımanı takarken vs.. götürüp servise bi baktırın aracı...