- Katılım
- 28 Eki 2006
- Mesajlar
- 312
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaslar k1saca basimdan geçen bir olay1 anlatayim. Bimeksten aldigim bir ürün bozuk oldugu için 2 SAAT sonra degistirmek için geri götürdüm ancak ürünü inceleyip bozuk olduguna kanaat getirmelerine ragmen, böyle bir hakk1m olmad1g1n1 ve servise götürüp tamir ettireceklerini veya servisin gerek görürse degistirecegini söylediler. itiraziniz varsa tüketici haklari hakem heyetine basvurun dediler. Daha öncede benzer büyük firmalardan bu tür alis verisler yapmistim. ve hiçbir neden belirtmeden geri iade ettigim olmustu. Ama Bimeks kesinlikle müsteri memnuniyeti veya kanun dinlemiyor. Daha sonra ögrendim ki(sikayetimvar.com da)benim gibi yüzlerce kisi var. Herkes ayni seylerden sikayetçi. Birde bana söyledikleri seyleri sanki kanunda varmis gibi kendi internet sayfalarina da koymuslar. yani kendi kendilerine kanun yazmislar.
Bu mesaji yazma amacim, sizlerinde ayni hataya düsüp Bimeks den bir seyler almamasidir. (ki ben 4000ytl ye yakin bir alis veris yaptim ve aldigim ürün 50ytl lik bir ürün.Düsünün benim gibi bir müsteriyi bile düsünmüyorlar.)internetten arastirip göreceginiz gibi ürün elinizde kalacaktir. Moderatör arkadaslar yanlis birseyler yazdiysam konuyu kilitleye bilirler ama bu konuyu beni sinir eden bir firma karsisinda arkadaslar da madur olmasin diye açmak zorunda hissettim..
Bu mesaji yazma amacim, sizlerinde ayni hataya düsüp Bimeks den bir seyler almamasidir. (ki ben 4000ytl ye yakin bir alis veris yaptim ve aldigim ürün 50ytl lik bir ürün.Düsünün benim gibi bir müsteriyi bile düsünmüyorlar.)internetten arastirip göreceginiz gibi ürün elinizde kalacaktir. Moderatör arkadaslar yanlis birseyler yazdiysam konuyu kilitleye bilirler ama bu konuyu beni sinir eden bir firma karsisinda arkadaslar da madur olmasin diye açmak zorunda hissettim..