bimeks'in ayıbı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan putrell
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
valla yerel kanallar reklamını alıyoruz diye çekmek istemeseler bile ben kendim çekip video paylaşım sitelerine koyacağım bimeks yazaıp arayanlar görsün, reklamın iyisi kötüsü olmaz derseler kendileri bilirler:hıh:
 
Benzer bir sorun Ankara Bimeks Akköprü mağzasında bizim de başımıza geldi. Üstelik ürün sıfır kutusunda alında, teşhir değildi. Alındıktan 1 gün sonra telefon kapandı ve açılmadı. Her türlü uğraşa rağmen kusurlu ürünlerini değiştirmediler ve en sonunda davalık olmuştuk. O gün bugündür bimeks e uğramıyorum
 
Benzer bir sorun Ankara Bimeks Akköprü mağzasında bizim de başımıza geldi. Üstelik ürün sıfır kutusunda alında, teşhir değildi. Alındıktan 1 gün sonra telefon kapandı ve açılmadı. Her türlü uğraşa rağmen kusurlu ürünlerini değiştirmediler ve en sonunda davalık olmuştuk. O gün bugündür bimeks e uğramıyorum
size de geçmiş olsun.dava sonucu ne oldu acaba?
 
işte gene diyorum alırken güzelce kontrol edilseydi bunlar olmayacaktı mesela ben teşhirden ürün alsam ilk ekran ve kapağına bakarım sonra açar birde sd card girişi sim card girişi ve batarya giriş uçlarına bakarım :)
ee şimdi gelde inandır ben yapmadım diye serviste kullanıcı hatasını demiş keza servislerin standart lafıdır bu bimekste alırken bakmadınız mı veya biz sağlam verdik diyecek artı masrafı biz ödüyoruz yeterki memnun kalın diye uzayıp gidecek ama sonunda sıfır telefon istersende aldığın yeri zorla derim ben en son artık usanır ve sıfırı ile değiştirirler :)


kanka sen bımekste calısmıyormuydun ?
 
Madde 4 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./4. md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
 
Mahkemeye bilir kişi vs atandı, 2-3 ay sürdü mahkeme sonra kazandık tabii ama o kadar sıkıntı çektik
 
Mesleğim gereği neredeyse her gün 5 yıldır bu ve buna benzer sorunlar ile boğuşuyorum o telefonun yenisinin verilmesi çok zor ihtimal hatta neredeyse imkansız. Telefonu kırmalar kırdıktan sonra bu iş için uğraşmalar kendine zarardan başka bir şey değil. Olay tatsız sinir bozucu ama hayatta kafayı yoracak daha önemli şeyler var....
 
bir kaç gündür yaptığım ve ödeyeceğim telefon faturalarına değecek bir şey oldu.onarım ücretini vermeyi denediler yemeyince anadolu çocuğu telefonu değişmeyi kabul ettiler:). sıfır, kapalı kutusu gelecek inşallah, demekki hak verilmez alınır sözü doğruymuş. her daim hakkımızı arayalım arkadaşlar. bu arada benzine gelen zammı da en azından tüketici köşelerine yazalım, ne kadar birlik olursak o kadar iyi.
 
Geri
Üst