- Katılım
- 7 Haz 2009
- Mesajlar
- 135
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 16
30.06.2009 tarihinde Trabzon Forum içerisindeki Bimeks'ten Samsung İ900 omnia cep telefonu alma hatasında bulundum. Teşhirden aldığım bu telefon ertesi gün kendiliğinden kapanmaya başladı. Alırken görevli arkadaş telefonun açılmaması üzerine pilini çıkarıp taktı; ki biz o zaman elektronik cihazların şarzlarının pili çıkarıp takınca idareten çalıştığı hesabıyla fazla önemsememiştik. Rize'de çalıştığımızdan 04.07.2009 tarihinde gidebildiğimiz mağaza içindeki servis Telpa servisine göndermemizi söyledi, biz de aracı kurum kendileri olduğu için onların göndermesini istedik ve zoraki onlar arcılığı ile gönderttik. 13.07.2009 tarihinde Telpa servisi ile yaptığım görüşmede telefonun pil dişlerinde kullanıcı hatasına bağlı hasar tespit edildiğini ve onay verirsem 26TL'ye onarılacağını söylediler, yapmadığım bi hatayı onaylamadım tabi ki. Benim de mağaza ve bimeks ana merkeziyle telefon trafiğim başlamış oldu. Bimeks ana merkez müşteri hizmetlerindeki arkadaş son olarak mağazayı aradıktan sonra, bana cam mekan içindeki telefon verildiği için sadece müşteri memnuniyeti açısından 26 TL onarım ücretini ödeyebileceklerini söyledi, ben de benim hatam ile bozulmayan, tamirattan geçmiş, sıfır ücreti ödediğim telefonu kullanmak istemediğimi söyledim. Ayrıca hata ben de ise 26 TL yi niye sen ödüyorsun, değil mi?
Sonuç olarak bunu okuyanların vicdanlarına soruyorum? 1- Telefon ararken o cam mekandaki İ900'ü bize göstermek için yerinden çıkardıysan demek ki o camın arkasında duruyor olmasının pek bir anlamı yok. Cam mekanda olması ne anlam ifade eder? 2-Daha bir günlük telefonun pil yuvasındaki dişlerini ben nasıl kullanıp bozmuş olabilirim?
Telefon düşmüş dense, ıslanmış dense veyahut herhangi başka bir şey dense servis tarafından amenna, ama ben nasıl o dişleri bozmuş olabilirim? Bu sebeplerden ötürü cihazımın yenisi ile değişimini talep ediyorum.
Ayrıca mağduriyetim giderilmediği taktirde gerekli yasal yollara başvuracağımı, aleyhte tişört bastırıp her hafta sonu Trabzon Forum'un içine eşimle giyip gezeceğimi ve o bozuk telefon bana verilir ise o nu da basının önünde mağazanın hemen önünde yere atıp kıracağımı eklemek isterim. Bunların bir tehtid değil olacakların önceden haber verilmesi olarak da algılanmasını, kimsenin alın teriyle kazandığı helal paranın kimsede kalmayacağını da son söz olarak söylemek isterim.
bunları üye olduğum her forumda paylaşacağım. bu devirde babana bile güvenme diye boşuna dememişler.
Sonuç olarak bunu okuyanların vicdanlarına soruyorum? 1- Telefon ararken o cam mekandaki İ900'ü bize göstermek için yerinden çıkardıysan demek ki o camın arkasında duruyor olmasının pek bir anlamı yok. Cam mekanda olması ne anlam ifade eder? 2-Daha bir günlük telefonun pil yuvasındaki dişlerini ben nasıl kullanıp bozmuş olabilirim?
Telefon düşmüş dense, ıslanmış dense veyahut herhangi başka bir şey dense servis tarafından amenna, ama ben nasıl o dişleri bozmuş olabilirim? Bu sebeplerden ötürü cihazımın yenisi ile değişimini talep ediyorum.
Ayrıca mağduriyetim giderilmediği taktirde gerekli yasal yollara başvuracağımı, aleyhte tişört bastırıp her hafta sonu Trabzon Forum'un içine eşimle giyip gezeceğimi ve o bozuk telefon bana verilir ise o nu da basının önünde mağazanın hemen önünde yere atıp kıracağımı eklemek isterim. Bunların bir tehtid değil olacakların önceden haber verilmesi olarak da algılanmasını, kimsenin alın teriyle kazandığı helal paranın kimsede kalmayacağını da son söz olarak söylemek isterim.
bunları üye olduğum her forumda paylaşacağım. bu devirde babana bile güvenme diye boşuna dememişler.