bimeks'in ayıbı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan putrell
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

putrell

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
135
Tepkime puanı
0
Puanları
16
30.06.2009 tarihinde Trabzon Forum içerisindeki Bimeks'ten Samsung İ900 omnia cep telefonu alma hatasında bulundum. Teşhirden aldığım bu telefon ertesi gün kendiliğinden kapanmaya başladı. Alırken görevli arkadaş telefonun açılmaması üzerine pilini çıkarıp taktı; ki biz o zaman elektronik cihazların şarzlarının pili çıkarıp takınca idareten çalıştığı hesabıyla fazla önemsememiştik. Rize'de çalıştığımızdan 04.07.2009 tarihinde gidebildiğimiz mağaza içindeki servis Telpa servisine göndermemizi söyledi, biz de aracı kurum kendileri olduğu için onların göndermesini istedik ve zoraki onlar arcılığı ile gönderttik. 13.07.2009 tarihinde Telpa servisi ile yaptığım görüşmede telefonun pil dişlerinde kullanıcı hatasına bağlı hasar tespit edildiğini ve onay verirsem 26TL'ye onarılacağını söylediler, yapmadığım bi hatayı onaylamadım tabi ki. Benim de mağaza ve bimeks ana merkeziyle telefon trafiğim başlamış oldu. Bimeks ana merkez müşteri hizmetlerindeki arkadaş son olarak mağazayı aradıktan sonra, bana cam mekan içindeki telefon verildiği için sadece müşteri memnuniyeti açısından 26 TL onarım ücretini ödeyebileceklerini söyledi, ben de benim hatam ile bozulmayan, tamirattan geçmiş, sıfır ücreti ödediğim telefonu kullanmak istemediğimi söyledim. Ayrıca hata ben de ise 26 TL yi niye sen ödüyorsun, değil mi?
Sonuç olarak bunu okuyanların vicdanlarına soruyorum? 1- Telefon ararken o cam mekandaki İ900'ü bize göstermek için yerinden çıkardıysan demek ki o camın arkasında duruyor olmasının pek bir anlamı yok. Cam mekanda olması ne anlam ifade eder? 2-Daha bir günlük telefonun pil yuvasındaki dişlerini ben nasıl kullanıp bozmuş olabilirim?
Telefon düşmüş dense, ıslanmış dense veyahut herhangi başka bir şey dense servis tarafından amenna, ama ben nasıl o dişleri bozmuş olabilirim? Bu sebeplerden ötürü cihazımın yenisi ile değişimini talep ediyorum.
Ayrıca mağduriyetim giderilmediği taktirde gerekli yasal yollara başvuracağımı, aleyhte tişört bastırıp her hafta sonu Trabzon Forum'un içine eşimle giyip gezeceğimi ve o bozuk telefon bana verilir ise o nu da basının önünde mağazanın hemen önünde yere atıp kıracağımı eklemek isterim. Bunların bir tehtid değil olacakların önceden haber verilmesi olarak da algılanmasını, kimsenin alın teriyle kazandığı helal paranın kimsede kalmayacağını da son söz olarak söylemek isterim.
bunları üye olduğum her forumda paylaşacağım. bu devirde babana bile güvenme diye boşuna dememişler.
 
Sizin en büyük hatanız teşhir ürünü almış olmanız. Ayrıca 30 gün içinde arızalanan cihazların değiştirilmesi gerekir. Bu sizin yasal hakkınızdır. Tüketici hakem heyetine dilekçe ile başvurarak hakkınız arayabilirsiniz.
 
teşhir ürünü konusunda iyi bi deneyim oldu. ama kullanıcı hatası diyince, servis, bana yapacak şey bırakmıyorlar ama ben dediğiniz gibi hakem heyetine başvuracağım zaten, ama önce telefonu parçalıyacağım herkesin gözü önünde, bir telefon parası daha harcayıp trabzon bimeksi herkese teşhir edecem, bu sefer gerçekten benim hatam olacak
 
Bimeks zaten kurumsal imajını yeteri kadar sağlayamamış bir firma bu durumda telefonunun sıfırını size vermelerinden mantıklı birşey yok şimdi bizde bunu duyduk ve bir önyargı oluştu yarın öbürgün siz diğer forumlardada bunu paylaşınca adamların ister istemez oluşturmaya çalıştıkları imajı az da olsa zedelenecektir sonuna kadar hakkınızı arayın ve o telefonu kesinlikle kabul etmeyin.
 
teşhir ürünü almak kötü bişey değildir siz güzelce kontrol edip ondan sonra almalıydınız bimeks satmış sizde bir kaç gün sonra gelip ürün hakkındaki memnuniyetsizliğini iletmişsiniz yeri geliyor sıfır telefonu açınca bile bir yeri zarar görebiliyor kapağı kırılıyor tırnak yamuluyor vs bu zararıda ürünü açan kişi yapmış oluyor servisin vermiş olduğu raporda bence doğru bimekste siz mağdur olmayın ve sizi haklı bulduğu için ücreti üstlenmiş keza sim card takılmış telefonları kolay kolay iade alınmaz 30 gün mevzuda ürün tamir edilemezse yenisi ile değiştirilir servis ürün tamir bedelini 26 tl olarak belirlemiş o nedenlede bağlayıcı bir madde olmaz tüketici hakkında
bence boşuna telefonunuzu kırmayın zaten o kadar para vermişsiniz kullanın gitsin;)
 
teşhir ürünü almak kötü bişey değildir siz güzelce kontrol edip ondan sonra almalıydınız bimeks satmış sizde bir kaç gün sonra gelip ürün hakkındaki memnuniyetsizliğini iletmişsiniz yeri geliyor sıfır telefonu açınca bile bir yeri zarar görebiliyor kapağı kırılıyor tırnak yamuluyor vs bu zararıda ürünü açan kişi yapmış oluyor servisin vermiş olduğu raporda bence doğru bimekste siz mağdur olmayın ve sizi haklı bulduğu için ücreti üstlenmiş keza sim card takılmış telefonları kolay kolay iade alınmaz 30 gün mevzuda ürün tamir edilemezse yenisi ile değiştirilir servis ürün tamir bedelini 26 tl olarak belirlemiş o nedenlede bağlayıcı bir madde olmaz tüketici hakkında
bence boşuna telefonunuzu kırmayın zaten o kadar para vermişsiniz kullanın gitsin;)
bimeks beni haklı bulmuşsa gerekeni yapsın. ayrıca günler geçipte olan bişey değil. akşam saatinde aldım ertesi sabah başladı problem, ayrıca eline alıp bakarak anlaşılacak bi durum değilki, aldığımız her ürünü servise kontrole mi götürelim ya da araba alırkenki gibi exper mi götürelim yanımızda:). neyse senin bimeksin avukatı olmadığını iyi niyetli olduğunu biliyorum ama kızdım bimekse anla beni yaw. inan ki sıfır kutu olsa dicemki kader kısmet, sadakam olsun falan ama insan böle olunca, insanlar teşhirdeki ürününün arkasında durmayınca enayi hissediyor adam kendini:cry:
 
bimeks beni haklı bulmuşsa gerekeni yapsın. ayrıca günler geçipte olan bişey değil. akşam saatinde aldım ertesi sabah başladı problem, ayrıca eline alıp bakarak anlaşılacak bi durum değilki, aldığımız her ürünü servise kontrole mi götürelim ya da araba alırkenki gibi exper mi götürelim yanımızda:). neyse senin bimeksin avukatı olmadığını iyi niyetli olduğunu biliyorum ama kızdım bimekse anla beni yaw. inan ki sıfır kutu olsa dicemki kader kısmet, sadakam olsun falan ama insan böle olunca, insanlar teşhirdeki ürününün arkasında durmayınca enayi hissediyor adam kendini:cry:
işte gene diyorum alırken güzelce kontrol edilseydi bunlar olmayacaktı mesela ben teşhirden ürün alsam ilk ekran ve kapağına bakarım sonra açar birde sd card girişi sim card girişi ve batarya giriş uçlarına bakarım :)
ee şimdi gelde inandır ben yapmadım diye serviste kullanıcı hatasını demiş keza servislerin standart lafıdır bu bimekste alırken bakmadınız mı veya biz sağlam verdik diyecek artı masrafı biz ödüyoruz yeterki memnun kalın diye uzayıp gidecek ama sonunda sıfır telefon istersende aldığın yeri zorla derim ben en son artık usanır ve sıfırı ile değiştirirler :)
 
herkesin yanlış bildiği bir hususu farklı konularda defalarca dile getirdim. Ne almış olursanız olun, sıfır ürünler garanti süresi içerisinde arızalanırsa ÖNCELİKLE tamir edilip edilemediğine bakılır. Eğer 30 iş günü içinde tamir edilememişse, veya tamiri mümkün değilse veya aynı arızayı garanti süresi içerisinde 2 den fazla tekrarlamışsa, üründen yararlanamamanın süreklilik kazanması sebebiyle değişim yapılır.

26 TL'ye tamir edilebilecek, ve telefonun değerini etkilemeyecek bir parça için (örneğin aracın farlarının çatlaması-far değişikliği aracın değerini düşürmez) değişim talebi hakkaniyete uygun değil.

Ancak sizin malı alırken esaslı şekilde aldatıldığınızı düşünüyorsanız (örneğin size 4X4 olarak satılan aracın 2X4 çıkması) o durum farklı
 
evet keshir ürünü almanız hata olmus o makinaları herkez kurcalıyor ve resmen işkence yapıyolar makinalara tüketici hakları derneğine basvurmanızı öneririm
 
nokıa mı 3 kez aynı arızayı yineledi dıye yenısıyle degstrmstm tamıre werın bence telefonu kırmanızın onlara bı zararı olmaz kırdıgınızla kalırsınız
 
Geri
Üst