Baskı balata ?

gt_vectra_gt

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
324
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
arkdslar
arabamızın baskı balatasında problem oldugunu nasıl anlarız ?
debrajla ilgili bi anket görmüştüm aklıma geldı
hangı durumlarda değiştirmek gerekir bide fiyat yazarsanız süper olur :)
 
Yakıtta artış olur.ayrıca pedal artık en üst noktasındaydı, araçta bırakın 2-3 kişiyi sadece ben olsam bile dik yokuşlarda 10-15 metre yarım debriyajda çok gaz vermem gerekiyordu. patinaja düşmüş gibi hareketli görünüp, hareketsiz olurdu araba. 3-4 kişi varsa hiç sormayın.
ardından mesela şunu örnek vereyim. normalde aracım 2750 devir de 5.viteste 100km/s yapar. ancak balata bitikken 3000 devirde bu hızı yakalabiliyordum, yokuşlara hızlı girsem bile yüksüz iken dipgazda çıkışım 60-70 e kadar düşerdi 100 lerden.

onun dışında normalde vitesi boşa alabilirsiniz debriyaja basmadan. ama takamazsınız herhangi bir vitese. ben debriyaj bitikken 3 ten 2 ye, 4 ten 3 e, 1 den 2 ye kısacası viteslerle çok rahat oynayabiliyorsun

ana belirtiler bunlar,
maliyet dersen

tanıdık parçacı ve tanıdık usta
-debriyaj seti = 160 ytl
-şanzıman yağı(genelde bu da değiştiriliyor) 4litre = 40 ytl
-işçilik= 100 ytl
 
araba rölantide iken el frenini çek debriyajdan ayagını yavaş yavaş çek eger araba stop etmezse GEÇMİŞ OLSUN
 
vaaay gerçekten güzel örnekler teşekkürler bizimde bilgimiz oldu...
 
eğer devir saatin hız saatini geçiyorsa götür derim.(türkçesi araba bağırıyorsa)

bir de 3 çok ağırlaşır.anına anlarsın.bence baskı balata ile beraber triger de yaptırabilirsin.
 
arkadaşlar baskı balatası bayağı bitmiş bir araç kullandım(golf). sanki buz üstünde gidiyorsunuz. devir birden artıyo fakat baskı balata bittiği için araba yavaş yavaş hızlanıyor. eğer bu duruma geldiyse araç hemen servise.
 
Geri
Üst