- Katılım
- 21 Ocak 2007
- Mesajlar
- 1,002
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Baskı balatayı ustam 10.000 km gider demesine rağmen bu hafta sonu değiştirdim yapılan işlemler
Baskı balata değiştirildi şanzımanın yağı değiştirildi ama castrol almama rağmen rengi sarı diye kırmızı atf220 konuldu bor power eklendi
radyatör temizleyici ile temizlenip kırmızı antifriz konuldu
fren yağı komple değiştirildi
direksiyon yağına daha önce yanlışlıkla atf konulmuştu opelin orjinal yeşil renkli yağı ile komple değiştirildi.
motor iç temizleyici ile temizlenip motor yağı tam sentetik yağla değiştirildi bor power eklendi
bütün filtreler değiştirildi
Mevsimlik bakım yapıldı
rot balans ayarı yapıldı
malzeme fiyatları
Baskı balata Sachs............. 150 (Orjinal baskı sachs balata luk çıktı)
Rulman Orjinal FTE ............ 180 (Orjinal çıkan rulmanda FTE idi)
Motor yağı Mobil 0-40 4 lt.... 65 (Tam sentetik 20.000 km kullanılabiliyor)
Castrol ep-80 3lt (şanzıman) ... 20
Castrol dot4 fren hidrolik ....... 15
Castrol kırmızı antifriz ............ 25
Enjeksiyon temizleyici ............ 10
Radyatör temizleyici .............. 10 Wynn's
Motor içi temizleyici .............. 10 Wynn's
Opel orjinal direksiyon yağı ... 30
Şanzıman bor katkısı............ 37,5 Borpower gbx
motor yağı bor katkısı ......... 37,5 Borpower ms250
Buji bosch .......................... 25
Benzin Filtresi...................... 5
Hava Filtresi ...................... 10
Polen Filtresi ..................... 10
Volant tornalama ............... 25
Rot ................................. 15
işçilik .............................. 120
Uzun zamandır yapmak istediğim bakımı yaptırdım yağları ve katkıları kendim aldım baskı balata ve bakım malzemelerini ustadan aldım
bakım işlemi nerdeyse tüm gün sürdü
Şimdilik vites geçişleri kolaylaştı baskı balata pamuk gibi oldu fren ve gaz aşırı duyarlı oldu ama tek olumsuzluk şanzımana atf konulmasıydı ep-80 yağı rengi sarıydı mecburen kırmızı atf konulmasına izin verdim
şanzımandan çıkan yağda kırmızıydı.
bu konuda ne yapmalıyım fikirlerinizi almak istedim
Baskı balata değiştirildi şanzımanın yağı değiştirildi ama castrol almama rağmen rengi sarı diye kırmızı atf220 konuldu bor power eklendi
radyatör temizleyici ile temizlenip kırmızı antifriz konuldu
fren yağı komple değiştirildi
direksiyon yağına daha önce yanlışlıkla atf konulmuştu opelin orjinal yeşil renkli yağı ile komple değiştirildi.
motor iç temizleyici ile temizlenip motor yağı tam sentetik yağla değiştirildi bor power eklendi
bütün filtreler değiştirildi
Mevsimlik bakım yapıldı
rot balans ayarı yapıldı
malzeme fiyatları
Baskı balata Sachs............. 150 (Orjinal baskı sachs balata luk çıktı)
Rulman Orjinal FTE ............ 180 (Orjinal çıkan rulmanda FTE idi)
Motor yağı Mobil 0-40 4 lt.... 65 (Tam sentetik 20.000 km kullanılabiliyor)
Castrol ep-80 3lt (şanzıman) ... 20
Castrol dot4 fren hidrolik ....... 15
Castrol kırmızı antifriz ............ 25
Enjeksiyon temizleyici ............ 10
Radyatör temizleyici .............. 10 Wynn's
Motor içi temizleyici .............. 10 Wynn's
Opel orjinal direksiyon yağı ... 30
Şanzıman bor katkısı............ 37,5 Borpower gbx
motor yağı bor katkısı ......... 37,5 Borpower ms250
Buji bosch .......................... 25
Benzin Filtresi...................... 5
Hava Filtresi ...................... 10
Polen Filtresi ..................... 10
Volant tornalama ............... 25
Rot ................................. 15
işçilik .............................. 120
Uzun zamandır yapmak istediğim bakımı yaptırdım yağları ve katkıları kendim aldım baskı balata ve bakım malzemelerini ustadan aldım
bakım işlemi nerdeyse tüm gün sürdü
Şimdilik vites geçişleri kolaylaştı baskı balata pamuk gibi oldu fren ve gaz aşırı duyarlı oldu ama tek olumsuzluk şanzımana atf konulmasıydı ep-80 yağı rengi sarıydı mecburen kırmızı atf konulmasına izin verdim

bu konuda ne yapmalıyım fikirlerinizi almak istedim
Son düzenleme: