baskı balata değişim yardım

Astra Maniaa

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
1,768
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
İlla düşük ücret diye kötü olacak değil ya siz bildiğiniz gibi yaptırın.. Ayrıca bu işin şanzumanla ne alakası var motordan ayırıp baskı balata değiştiriliyor şanzumana direk bi müdahale yok ister kuş serisi şanzumanı olsun ister bmw şanzumanı olsun fark yok her manuel araçta aynı.. laf olsun diye yazmışsınız..
 
Son düzenleme:

ksk

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
579
Tepki puanı
24
Puanları
18
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
geçen yıl bende triger değiştrdim. tamircim senteyle felan uğraşmadı. dikkatimi çeken şey şu oldu.
kayışı sökmeden önce dişli kasnakların arasına ufak bi aparat koydu. bu aparat kasnakların boşa dönmesini engelliyordu. sanırım bu sayede sente ayarıyla felan uğraşmadı. bu arda belitmeyi unuttum aparatı taktıkdan sonra krank ın da dönmemesi için bi aparat daha taktı...
 

ophellci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
20
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
geçen yıl bende triger değiştrdim. tamircim senteyle felan uğraşmadı. dikkatimi çeken şey şu oldu.
kayışı sökmeden önce dişli kasnakların arasına ufak bi aparat koydu. bu aparat kasnakların boşa dönmesini engelliyordu. sanırım bu sayede sente ayarıyla felan uğraşmadı. bu arda belitmeyi unuttum aparatı taktıkdan sonra krank ın da dönmemesi için bi aparat daha taktı...
olabilir benim belirtmek istediğim ,işi anlayan birine yaptırmamışım demek yaşadığım yerde 20 tane motor ustası var belki iyilerindendir diye gittiğim kişi bile zor yaptı işi .
 

ophellci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
20
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
İlla düşük ücret diye kötü olacak değil ya siz bildiğiniz gibi yaptırın.. Ayrıca bu işin şanzumanla ne alakası var motordan ayırıp baskı balata değiştiriliyor şanzumana direk bi müdahale yok ister kuş serisi şanzumanı olsun ister bmw şanzumanı olsun fark yok her manuel araçta aynı.. laf olsun diye yazmışsınız..
astralarda demek şanzuman ellenmeden debriyaj baskı balata değiştirilebiliyomuş.Aracım vectra b usta şanzumanı aşağı alıp motoru ayırıp deiğişim işlemini yapacağını söyledi ve 3-4 saat alır dedi .
Laf olsun diye de yazmadım .
 

BeşikTaş

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Kas 2012
Mesajlar
186
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
baskı balatayı değiştirdim arkadaşlar süper oldu maşallahı var silkeleme falan yok suan memnunum inşallahta olmaz
 

sinan_55

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
182
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
merhaba baskı balata + rulmanımı değiştirdin ne kadara mal oldu ne işlem yapıldığını yazarmısnız teşekkürler
 

ceryantronikci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ocak 2013
Mesajlar
68
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bende geçen hafta değiştirdim debriyaj hem çok sert ki bunu yenisine basınca anladım :) hem yukarda kavrıyordu şimdi az ayağımı kaldırıyorum şahlanıyor kerata :) 350 tl işçilik dahil bayağıda bitmişti perçinlere gemiş kendim gördümm.
 

sinan_55

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
182
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
benim debriyaj sert degil yukarda da kavramıyo bana göre ama kalkışlarda titreme oluyo 1. viteste bile oluyo bu sorun baskı balatadan mıdır rulmanıda değiştirdinmi.
 

peaceloving

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Eyl 2013
Mesajlar
207
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Yardımmmm

benim debriyaj sert degil yukarda da kavramıyo bana göre ama kalkışlarda titreme oluyo 1. viteste bile oluyo bu sorun baskı balatadan mıdır rulmanıda değiştirdinmi.

Yeni konu açmadan buraya yazayım...
Benim araçta da titreme problemi oluyor dur kalklarda, kalkışlar seri ama rampalarda şahin doğanlar beni geçiyor nerdeyse. Kırmızı ışıkta nal toplatıyorum rampada hele de yüklüyse tofaşlar beni solluyor...1 2 ustaya gösterdim baskı balatan sağlam dediler ama ben yine de hafif eğimli yolda test yaptım (eğimin tersine doğru)
1. viteste debriyajdan ayağımı çekince kendiliğinden gidiyor
2. viteste de debriyajdan hassas bir şekilde ayağımı çekince yine kalkıyor.
Lpg de de çekmiyor, benzinde de çekmiyor rampalarda.Hele çok dik yokuşlarda bağırarak kalkıyor araba, patinaj çektirmekte zorlanıyorum, debriyajım da çok sert. Değiştireyim mi sizin fikriniz nedir :confused::confused::confused:
 
Üst