B Kasa Vectra gt Hayalet arıza

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emperor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Emperor

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Aracımın durduğu yerde aküsü bitiyor.Aracın teyp, iç lambalar, parklar, elektrikle alakalı her türlü aksamı kapalı oldugu halde aküsü bitiyor.Kaçak kontrolu yapıldığında kaçak gözüküyor.Daha sonra kaçak kayboluyor.
 
konuyu açmadan siteyi araştırırsanız daha iyi olur. benzer konu var.

ben yinede cevap yazayım...

http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=83039

sıkınttınız %90 lpg den lpg markanız atiker ise lpg beyni boşta akım çekiyor. fabrikasyon beyin sıkıntısı olabiliyor. tavsiyem lpg beyninin akünün artı ucunda direk bağlantı kablosu var. öncelikle akünün artı ucunu sökün ve araya multimetre bağlayın çektiği akıma bakın. muhtemelen 0.60 veya üzerinde bir akım değeri göreceksiniz. sırasıyla artı uçta bağlı olan lpg kablosunu ayırıp aynı ölçümü tekrarlayın ve değere bakın eğer akım değeri düşmüş ise mesela 0.07 veya altında ozaman sıkıntı lpg beynindedir. garantiden değişir. garantisi yok ise lpg beyin ucunu aküden söküp kontağa bağlatın düzelir. bu yazdıklarımı akünün artı ucunda bağlı alarm ve müzik sistemi amfi vs bağlı ne kadar kablo varsa söküp aşamaları tekrarlayın sıkıntıyı kesin çözersiniz. ben siteden bir kaç arkadaşımızın vectralarında aynı sıkıntıyı yaşadığını görmüştüm ve sıkıntıyı çözmüştük. kolay gelsin.

cdx aracı olanlar yada torpidoda cd changer olanların ise orjinal teybi değiştirp başka teyp taktıklarında changer boşta çalışmaya devam ediyor ve akım çekiyor.bu yüzden değişim olunca changerin arkasından soketinide sökün bilginize....

not: aracınızın tam şarj yapmasını istiyorsanız özellikle vectralarda motor gövdesinden akünün eksi ucuna ısıdan etkilenmeyecek kalın bir slikon kablo çektirin.....
__________________
 
Araçta alarm, cam kaldırma modülü vs. var mı?
 
konuyu açmadan siteyi araştırırsanız daha iyi olur. benzer konu var.

ben yinede cevap yazayım...

http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=83039

sıkınttınız %90 lpg den lpg markanız atiker ise lpg beyni boşta akım çekiyor. fabrikasyon beyin sıkıntısı olabiliyor. tavsiyem lpg beyninin akünün artı ucunda direk bağlantı kablosu var. öncelikle akünün artı ucunu sökün ve araya multimetre bağlayın çektiği akıma bakın. muhtemelen 0.60 veya üzerinde bir akım değeri göreceksiniz. sırasıyla artı uçta bağlı olan lpg kablosunu ayırıp aynı ölçümü tekrarlayın ve değere bakın eğer akım değeri düşmüş ise mesela 0.07 veya altında ozaman sıkıntı lpg beynindedir. garantiden değişir. garantisi yok ise lpg beyin ucunu aküden söküp kontağa bağlatın düzelir. bu yazdıklarımı akünün artı ucunda bağlı alarm ve müzik sistemi amfi vs bağlı ne kadar kablo varsa söküp aşamaları tekrarlayın sıkıntıyı kesin çözersiniz. ben siteden bir kaç arkadaşımızın vectralarında aynı sıkıntıyı yaşadığını görmüştüm ve sıkıntıyı çözmüştük. kolay gelsin.

cdx aracı olanlar yada torpidoda cd changer olanların ise orjinal teybi değiştirp başka teyp taktıklarında changer boşta çalışmaya devam ediyor ve akım çekiyor.bu yüzden değişim olunca changerin arkasından soketinide sökün bilginize....

not: aracınızın tam şarj yapmasını istiyorsanız özellikle vectralarda motor gövdesinden akünün eksi ucuna ısıdan etkilenmeyecek kalın bir slikon kablo çektirin.....
__________________

Lpg nin kablosunu ayırdıgımız halde yine kaçak gözüküyodu.Ama multimetre ile ölçmedik
 
kesinlikle multimetreyle bakın. en doğru cevabı oradan alırsınız....
 
kesinlikle multimetreyle bakın. en doğru cevabı oradan alırsınız....
Kabloyu ayırdıgımız halde elektrik kaçagı gösterdigi için gerek duymamıştık. Teşekkürler Ethem Bey tavsiyeniz için.
 
ethem abi tam bi opel profesörusun uzun zamandır takip ediyorum .)) inşallah çözmştür arkadaşda sıkıntısını
 
Kabloyu ayırdıgımız halde elektrik kaçagı gösterdigi için gerek duymamıştık. Teşekkürler Ethem Bey tavsiyeniz için.


eğer kontrol kalemi ile kaçak kontrolü yapıyorsanız ,lamba ortalama 4 ile 7 dakika arası yanıp yanıp sönme şeklinde sürekli sinyal verir.sebebi ise araç içinde bulunan elektronik devrelerdeki kondansatörlerin yavaş yavaş boşalmasıdır. bu sebeple kesinlikle ve kesinlikle multimetreyle kontrol etmeniz gerek. ortalama 0.020 ve 0.080 ma değerleri normaldir. ankarada olsanız ölçerdik... ölçüm yaparsanız değerleri buraya yazın bakalım.kolay gelsin.
 
Geri
Üst