Herkese iyi forumlar, ayrıntılı olarak anlattığım yazı dışında özetle arıza bilgilerini en altta yazdım.
3 ay önce 2. El olarak aldığım 2019 model astra j aracımın ekspertizinde motor üstünde yağ kaçağı olduğu ve yağının eksik olduğu söylendi. Yağ bakımı yapılması tavsiye edildi. Buna istinaden ekspertiz sonrası aldığım yerin de bildiği bir ustaya götürüp yağ bakımı ve kontrol yapıldı. Bu şekilde aracı aldıktan 1 ay ve 1000km sonra Bursa istanbul yolu arasında aracımda çekişten düşme ve tekleme sorunu oldu. Aracı sağa çekip yağını kontrol ettiğimde yağının en düşük seviyede olduğunu görüp yağ takviyesi yaptım. Yolculuğuma devam edip bursaya geldiğimde ustaya gösterdim ve yağ bakımı+buji değişimi yapıldı. 2000km aracı sorunsuz kullandım sonrasında yine Bursa istanbul yolculuğumda pendikte feribottan inince araç esp uyarısı verdi ve motor lambası yaktı. Motorda çok şiddetli titreme vardı. Orada bir usta bulup kontrol ettirdim buji ve bobinle alakalı olmadığını daha ayrıntılı bakılması gerektiğini ama bu şekilde bursaya yavaş yavaş dönebileceğimi söyledi. Ben o gün aracı istanbul trafiğinde kullanmaya devam ettim fakat bursaya dönüş yolunda ışıklarda egzozdan şiddetli beyaz duman çıktı aynı şekilde biraz da kaputtan. Aracı sağa çekip çekici çağırdım. Talihsizlikler devam etti ve araç hırsızlık önleyici sistemi devreye soktu akü tasarruf moduna geçti. Zar zor yükledik. Eve getirdiğimde aracın aküsü bitmişti.
Özetle: Araçta şiddetli motor sarsıntısı, tekleme, çok hızlı ısınma, çekiş kaybı, motor arıza ışığı, yağ eksiltme, bir kez de beyaz duman atma oldu.
Ben iyi olduğunu düşündüğüm bir özel servis buldum yarın adam gelip aracı çalıştırıp götüreceğiz. Adam piston kırmadan şüphelendi, sizin konu hakkında düşünce ve tavsiyeleriniz nelerdir.
3 ay önce 2. El olarak aldığım 2019 model astra j aracımın ekspertizinde motor üstünde yağ kaçağı olduğu ve yağının eksik olduğu söylendi. Yağ bakımı yapılması tavsiye edildi. Buna istinaden ekspertiz sonrası aldığım yerin de bildiği bir ustaya götürüp yağ bakımı ve kontrol yapıldı. Bu şekilde aracı aldıktan 1 ay ve 1000km sonra Bursa istanbul yolu arasında aracımda çekişten düşme ve tekleme sorunu oldu. Aracı sağa çekip yağını kontrol ettiğimde yağının en düşük seviyede olduğunu görüp yağ takviyesi yaptım. Yolculuğuma devam edip bursaya geldiğimde ustaya gösterdim ve yağ bakımı+buji değişimi yapıldı. 2000km aracı sorunsuz kullandım sonrasında yine Bursa istanbul yolculuğumda pendikte feribottan inince araç esp uyarısı verdi ve motor lambası yaktı. Motorda çok şiddetli titreme vardı. Orada bir usta bulup kontrol ettirdim buji ve bobinle alakalı olmadığını daha ayrıntılı bakılması gerektiğini ama bu şekilde bursaya yavaş yavaş dönebileceğimi söyledi. Ben o gün aracı istanbul trafiğinde kullanmaya devam ettim fakat bursaya dönüş yolunda ışıklarda egzozdan şiddetli beyaz duman çıktı aynı şekilde biraz da kaputtan. Aracı sağa çekip çekici çağırdım. Talihsizlikler devam etti ve araç hırsızlık önleyici sistemi devreye soktu akü tasarruf moduna geçti. Zar zor yükledik. Eve getirdiğimde aracın aküsü bitmişti.
Özetle: Araçta şiddetli motor sarsıntısı, tekleme, çok hızlı ısınma, çekiş kaybı, motor arıza ışığı, yağ eksiltme, bir kez de beyaz duman atma oldu.
Ben iyi olduğunu düşündüğüm bir özel servis buldum yarın adam gelip aracı çalıştırıp götüreceğiz. Adam piston kırmadan şüphelendi, sizin konu hakkında düşünce ve tavsiyeleriniz nelerdir.