• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Astra H De Aux???

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Gökhan_55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
taam fellatore tşk ederim..
 
biz ceycey in astarada ugrasmistik.
yeni makyajli astra larda aux in girisi war.
ama senin aracta yok.
ses mono oluyo ve kalitesi berbat. ceyhun arastiriyodu yeni teyp alacak aux girisli.
ogrensin bilgi yazarim ben..
 
Geri
Üst