Astra H Bitmeyen Çile

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan guner50
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

guner50

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
75
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Arkadaşlar daha önce de yazdım. Sorunumu bulan bi ustayla karşılaşmadım.3 memleket 3 yetkiliservis belki 10 dan fazla özel servis hiçbiri bulamadı.Araç çekişden düştü.Düz yolda bile 120 zor görüyor.Rampada 2. 3. vitese düşüyor.Yokuş aşağı 160 170 basıyor.Rampaya gelince araç bayılıyor ve 2.3. vitese kadar düşüyor ve gaz yemiyor. Sıcak soğuk benzin lpg farketmiyor.Baskı balata sağlam. bujiler değişti.Ateşleme bobini değişti.Benzin pompaı değişti .Egr sağlam .Katalizor sağlam .Egzoz tıkalı değil. Radyatör soğutma suyu sensörü değişti. O2 senseru kontrol edildi.Gaz kelebeği boğaz kelebeği temiz Enjektörler ve siboplar endoskopi yapıldı sağlam. 2 ay benzinde bindim Würt marka katkı koydum carbon clen yaptırdım trıger değiştim 45000 de şimdi 60000 oldu.Tartarini sıralısistem mevcut.sadece hava debimetresikaldı onunda fişini çıkarıp denedim aynı Geriye bence 2 şey kaldı debimetre ile üst kapak sökülüp kurum temizliği yapmak.
Haydi bakalım ustalar yorumlarınızı bekliyorum değilse kafayı yiyecem. Sorunumu bulan ustaya memleketimin özel hediyelerinden hazırlar kargolarım.Herkese iyi forumlar.
 
benzinde de aynı ise, beyin arızası gibi duruyor...
 
kesinlikle elektronik bir sorun gibi duruyor...
 
benim de otomatik düz yolda iyi ama rampada en çok 70-80 km ulaşıyor neden acaba
 
Araç kaç model?
 
Aracım 2005 model lpg takalı 3 yıl oldu 60000 km de
 
"Dizeldekini idare etmek bile hayli zorken, benzinlide EGR uygulaması; çok anlamsız ve masraflı.
Gel görki Opel bunu ancak 2007 de bırakabildi. 40000 km üzerine çıktınız mı, piyango vurur bir tarafından. yegane sorun çıkaran EGR'nin kendisi değil , EGR uygulamasının sebebiyet verdiği diğer pek çok yan hastalık. Onu tamir ettir, bir diğeri..diğerini değiştir, pardon bundan da değilmiş muhabbeti.
Hem maddi, hem manevi sıkıntı.
Israrla söylüyorum ve hatta ısrar ediyorum: benzinli bir motorda EGR uygulaması çok yanlış bir uygulamadır. Servisleri, ustaları abat eder, araç sahiplerini de çileden çıkarır.
EGR denen parçadan değil, bu parçanın adını verdiği "EGR" uygulamasından bahsediyorum.
Dizeller torkdan ve güç grafiklerinden dolayı bir nebze de olsa yırtıyorlar. Fakat benzinliler; resmen ömür törpüsü. Allah sabır versin işiniz rast gelsin diyorum.
2007 sonrası XER(benzinli 115'lik lerdir bunlar) kodlu motorları hariç diğerleri çok baş ağrıtır(bir defa arıza baş gsterdikten sonra, titreme, egr, bobin, oksijen sensörü vb. adı altında başlar bu sıkıntılar)".


Üstteki alıntı başka bir sitede yaptığım yorumdur.
Geçmiş olsun, kolay gelsin.
 
LPG de sorunsuzluk sadece iki şey ile olur:
Birincisi: stock halinde(benzinli halinde) de sorunsuz bir motor,
İkincisi: işinin ehli bir usta.
Bunları göz ardı etmeyin derim...
 
Son düzenleme:
elektronik olduğunu sanıyorum bende. eğer kalkışta titremede yapıyorsa bobin arızası olabilir. gerçi öyle olsa cihaza bağlandığında kontrolde çıkması gerekirdi diye düşünüyorum. baktırmadıysan baktır derim 250 tl bu arada bobin denen meret. kendimden biliyorum :)
 
Arkadaşlar daha önce de yazdım. Sorunumu bulan bi ustayla karşılaşmadım.3 memleket 3 yetkiliservis belki 10 dan fazla özel servis hiçbiri bulamadı.Araç çekişden düştü.Düz yolda bile 120 zor görüyor.Rampada 2. 3. vitese düşüyor.Yokuş aşağı 160 170 basıyor.Rampaya gelince araç bayılıyor ve 2.3. vitese kadar düşüyor ve gaz yemiyor. Sıcak soğuk benzin lpg farketmiyor.Baskı balata sağlam. bujiler değişti.Ateşleme bobini değişti.Benzin pompaı değişti .Egr sağlam .Katalizor sağlam .Egzoz tıkalı değil. Radyatör soğutma suyu sensörü değişti. O2 senseru kontrol edildi.Gaz kelebeği boğaz kelebeği temiz Enjektörler ve siboplar endoskopi yapıldı sağlam. 2 ay benzinde bindim Würt marka katkı koydum carbon clen yaptırdım trıger değiştim 45000 de şimdi 60000 oldu.Tartarini sıralısistem mevcut.sadece hava debimetresikaldı onunda fişini çıkarıp denedim aynı Geriye bence 2 şey kaldı debimetre ile üst kapak sökülüp kurum temizliği yapmak.
Haydi bakalım ustalar yorumlarınızı bekliyorum değilse kafayı yiyecem. Sorunumu bulan ustaya memleketimin özel hediyelerinden hazırlar kargolarım.Herkese iyi forumlar.

Aracınız turbo motorlumu?
Eğer öyleyse turbo hortumunu değiştirin patlak olabilir bizim connect vardı turbo hortumlarından biri patladı otobanda anca 115 km hıza çıkabildi değiştirdik başladı gene 130-150-170 :D
 
Geri
Üst