Astra H Bitmeyen Çile

guner50

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
75
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar daha önce de yazdım. Sorunumu bulan bi ustayla karşılaşmadım.3 memleket 3 yetkiliservis belki 10 dan fazla özel servis hiçbiri bulamadı.Araç çekişden düştü.Düz yolda bile 120 zor görüyor.Rampada 2. 3. vitese düşüyor.Yokuş aşağı 160 170 basıyor.Rampaya gelince araç bayılıyor ve 2.3. vitese kadar düşüyor ve gaz yemiyor. Sıcak soğuk benzin lpg farketmiyor.Baskı balata sağlam. bujiler değişti.Ateşleme bobini değişti.Benzin pompaı değişti .Egr sağlam .Katalizor sağlam .Egzoz tıkalı değil. Radyatör soğutma suyu sensörü değişti. O2 senseru kontrol edildi.Gaz kelebeği boğaz kelebeği temiz Enjektörler ve siboplar endoskopi yapıldı sağlam. 2 ay benzinde bindim Würt marka katkı koydum carbon clen yaptırdım trıger değiştim 45000 de şimdi 60000 oldu.Tartarini sıralısistem mevcut.sadece hava debimetresikaldı onunda fişini çıkarıp denedim aynı Geriye bence 2 şey kaldı debimetre ile üst kapak sökülüp kurum temizliği yapmak.
Haydi bakalım ustalar yorumlarınızı bekliyorum değilse kafayı yiyecem. Sorunumu bulan ustaya memleketimin özel hediyelerinden hazırlar kargolarım.Herkese iyi forumlar.
 

UMUT

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
4,864
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
benzinde de aynı ise, beyin arızası gibi duruyor...
 

SATTUF

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
84
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
benim de otomatik düz yolda iyi ama rampada en çok 70-80 km ulaşıyor neden acaba
 

guner50

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
75
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Aracım 2005 model lpg takalı 3 yıl oldu 60000 km de
 

terkene

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Ocak 2010
Mesajlar
145
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
"Dizeldekini idare etmek bile hayli zorken, benzinlide EGR uygulaması; çok anlamsız ve masraflı.
Gel görki Opel bunu ancak 2007 de bırakabildi. 40000 km üzerine çıktınız mı, piyango vurur bir tarafından. yegane sorun çıkaran EGR'nin kendisi değil , EGR uygulamasının sebebiyet verdiği diğer pek çok yan hastalık. Onu tamir ettir, bir diğeri..diğerini değiştir, pardon bundan da değilmiş muhabbeti.
Hem maddi, hem manevi sıkıntı.
Israrla söylüyorum ve hatta ısrar ediyorum: benzinli bir motorda EGR uygulaması çok yanlış bir uygulamadır. Servisleri, ustaları abat eder, araç sahiplerini de çileden çıkarır.
EGR denen parçadan değil, bu parçanın adını verdiği "EGR" uygulamasından bahsediyorum.
Dizeller torkdan ve güç grafiklerinden dolayı bir nebze de olsa yırtıyorlar. Fakat benzinliler; resmen ömür törpüsü. Allah sabır versin işiniz rast gelsin diyorum.
2007 sonrası XER(benzinli 115'lik lerdir bunlar) kodlu motorları hariç diğerleri çok baş ağrıtır(bir defa arıza baş gsterdikten sonra, titreme, egr, bobin, oksijen sensörü vb. adı altında başlar bu sıkıntılar)".


Üstteki alıntı başka bir sitede yaptığım yorumdur.
Geçmiş olsun, kolay gelsin.
 

terkene

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Ocak 2010
Mesajlar
145
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
LPG de sorunsuzluk sadece iki şey ile olur:
Birincisi: stock halinde(benzinli halinde) de sorunsuz bir motor,
İkincisi: işinin ehli bir usta.
Bunları göz ardı etmeyin derim...
 
Son düzenleme:

alper inan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
33
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
elektronik olduğunu sanıyorum bende. eğer kalkışta titremede yapıyorsa bobin arızası olabilir. gerçi öyle olsa cihaza bağlandığında kontrolde çıkması gerekirdi diye düşünüyorum. baktırmadıysan baktır derim 250 tl bu arada bobin denen meret. kendimden biliyorum :)
 

Yusuf ÖNGÜN

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Nis 2010
Mesajlar
852
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
26
www.yusufongun.tr.gg
Arkadaşlar daha önce de yazdım. Sorunumu bulan bi ustayla karşılaşmadım.3 memleket 3 yetkiliservis belki 10 dan fazla özel servis hiçbiri bulamadı.Araç çekişden düştü.Düz yolda bile 120 zor görüyor.Rampada 2. 3. vitese düşüyor.Yokuş aşağı 160 170 basıyor.Rampaya gelince araç bayılıyor ve 2.3. vitese kadar düşüyor ve gaz yemiyor. Sıcak soğuk benzin lpg farketmiyor.Baskı balata sağlam. bujiler değişti.Ateşleme bobini değişti.Benzin pompaı değişti .Egr sağlam .Katalizor sağlam .Egzoz tıkalı değil. Radyatör soğutma suyu sensörü değişti. O2 senseru kontrol edildi.Gaz kelebeği boğaz kelebeği temiz Enjektörler ve siboplar endoskopi yapıldı sağlam. 2 ay benzinde bindim Würt marka katkı koydum carbon clen yaptırdım trıger değiştim 45000 de şimdi 60000 oldu.Tartarini sıralısistem mevcut.sadece hava debimetresikaldı onunda fişini çıkarıp denedim aynı Geriye bence 2 şey kaldı debimetre ile üst kapak sökülüp kurum temizliği yapmak.
Haydi bakalım ustalar yorumlarınızı bekliyorum değilse kafayı yiyecem. Sorunumu bulan ustaya memleketimin özel hediyelerinden hazırlar kargolarım.Herkese iyi forumlar.

Aracınız turbo motorlumu?
Eğer öyleyse turbo hortumunu değiştirin patlak olabilir bizim connect vardı turbo hortumlarından biri patladı otobanda anca 115 km hıza çıkabildi değiştirdik başladı gene 130-150-170 :D
 
Üst