eger 3.5'luk taktirirsaniz arac bir miktar sertlesir, 5.5 taktirirsaniz arac yerlerde gezer, altini surtersiniz, inanilmaz sertlesir ve spor amortisor kullanmak zorunda kalirsiniz..turkiye yol sartlari icin en uygun yay eibach 3.5 yada fk 3.5'tur..koni'de tercih edilebilir fakat eibach ve fk konfordan en az goturen markalardir..yol tutusuna ne gibi bi arti derseniz, araci yoldan cikarmak bir hayli zor oluyor fakat cikarttiginiz zamanda toplamasini bilmeniz lazim..virajlarda ve yuksek hizlarda stabilite inanilmaz artiyor..arac direksiyona daha erken tepki veriyor ve nereye cekseniz direksiyonu aninda oraya hem arka hem on tekerler yoneliyor..standart yayli aracta ise ayni hareketi yaptiginizda aracin onu gitmiek istiyor fakat arkasi savuruyor yada gelmek istemiyor buda tehlike olusturuyor..3.5'luk yay ile aracin altini surtmuyosunuz ama yinede dikkatli olmak gerek cunku arac 3.5'luk yaya gore cok iyi alcaliyor, o leylek goruntusu ortadan kalkiyor..ayrica fren mesafesi yokus assagi kisaliyor fakat dusuk hizlarda panik fren yaptiginizda 20-30 km hizla bazen aracin abs'si sert frende daha erken devreye girebiliyor.ozellikle islak ve kaygan zeminde dikkat edilmeli..ama araci kullanmak iskenceden cikip tamamen buyuk bir keyif haline geliyor..ayrica rampa yukari hizlanmalarda arac geriye dogru agirligini fazla vermedigi ve esnemedigi icin daha kolay hizlanabiliyorsunuz.