Astra H 1.6 LPG 4. ve 5. vites tekleme

buracle

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
Herkese Selamlar ,

Aranıza Ankara'dan katılıyorum , daha önce farklı araçlar kullanıp bunlarla ilgili farklı forumlarda aktif olarak takılıyordum. Uzun araştırmalar sonucu Opel hakkında benim için en uygun yerin burası olduğunu anladım. Tekrardan selamlar.

Gelelim sorunuma ;

2015 aralık ayında Opel Astra H HB 1.6 Es. marka aracımı aldım. Aracın orjinal servisinde takılmış landi marka kiti ben aracımı almadan önce Atiker kitle değiştirilmiş bir arızadan dolayı. Sadece Ecu denilen elektronik kontrol ünitesi landi kalmış gerisi atiker sisteme değişmiş.

Sorun ise araç soğukken benzinde bile hiç çekmiyor nerdeyse ısınınca geçiyor ama daha önceki aracımda bu durum böyle olmadığı için garibime gidiyor. Bu durum ısındığında geçiyor. Asıl sorun ise 4. veya 5. viteste 4000rpm in üstünde araç birden sallantıya giriyor daha sonra arıza lambası yakıyor ve stop etmeden düzelmiyor. ve yakıt normalden bir 4 krş felan fazla yakıyor ortalama.

Hafta sonu sanayide 3ohm luk enjektör dirençlerini 1 ohm a çevirdik usta tavsiyesiyle fakat düzelmedi , usta ecunun değişmesi gerektiğini söylüyor ama çok pahalı fiyat çıkarıyor 500 - 600 tl gibi ,

Sizin tavsiyenizi merak etmekyim , önerileriniz nedir ?

Teşekkürler şimdiden.
 

butterfly_effect

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,775
Tepki puanı
54
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
Araba arap saçına dönmüş. Bu kadar mıncıklanmış bir arabayı alarak baştan hata yapmışsınız. Biraz kötü gelebilir ama malesef durum bu.

Birincisi, baştan düzgün montaj olsa serviste sistem, böyle ECU hariç komple yenilenmez.

İkincisi, özenli bir araç sahibi 2 kuruşun hesabını yapıp, ECU'su landi, geri kalan parça Atiker gibi yamalı zebra gibi bir işe girmez.

Üçüncüsü, sorununuz üst devirlerde LPG enjektörlerinin yetersiz kalıp sistemin benzine geçmesi gibi duruyor. Bu da bu motor için yetersiz kalitede enjektör ve regülatör kullanıldığını gösteriyor.

LPG ayarı da çok büyük ihtimalle doğru yapılmamıştır.
O sistemin detaylıca tekrar iyi bir LPG servisinde elden geçmesi gerekebilir.

İyi bir ustaya LPG ayarına baktırın. Belki bir ihtimal, sorunu kalibrasyonla halledebilir ama pek ihtimal vermiyorum.

İlk düğme baştan yanlış iliklenince, aşağıya kadar bütün düğmeler yanlış olmuş.
 

astraopc

Yönetici
Moderatör
52-Ordu
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
2,877
Tepki puanı
46
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
sonra opel kötü derler ...
 
Üst