► ASTRA G CRUİSE CONTROL Montaj (Resimli Anlatım)

Webeffect

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
1,458
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Hocam tech 2 yi alıp evinde denemene gerek yok. bi servise git. cihazı bagla. ve motorun blok degerlerini gosteren sayfayı aç. yada rica et servisten biri açsın..
o sayfada CC sinyal kolunun o anda hangi tuşa basıldıgını ve debriyaj müşürünün aktif olup olmadıgını gösteren bilgiler mevcut.. eger herşey dogru ise. o anda hangi tuşa basarsan ekranda o yazacak..

mesela "I"ya bastıgında I diye gozukecek CC kolunun durumunda..

en temiz yolu budur. eger bastigin tuşlar gözukmuyorsa. tesisatında sorun olabilir. sinyal kolun bozuk olabilir. programlama hatalı olabilir, diye düşünüyorum

kolay gelsin
 
S

sozberk

Bilgi Girilmemiş
gerçi arkadaşlar söylemişlerdir ama opcomla programlamayı deneyin bence. daha anlaşılırdır tech2'ye göre
 

emp:)

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2007
Mesajlar
535
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar teşekkürler

alttaki soketi doğru sayarak 61 - 62 - 44 - 29 no lu pinleri besledim.

zaten üstteki soket motor tesisatına dağılıyor,

sayma da da hata yapmadım zaten baş numaralar dikkatli gözler için yazılmış.

bence de TechII de sıkıntı var ona kanaat ediyorum artık.

disable yapmayı denedim TİS2000 den doğrulama kodu mu istedi ne istedi anlamadım dedim heralde olmayacak zorlamadım.


bir özel servise gidip hallettireceğim artık sanırım aktif değil hız sabitlememem
 

Webeffect

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
1,458
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar teşekkürler

alttaki soketi doğru sayarak 61 - 62 - 44 - 29 no lu pinleri besledim.

zaten üstteki soket motor tesisatına dağılıyor,

sayma da da hata yapmadım zaten baş numaralar dikkatli gözler için yazılmış.

bence de TechII de sıkıntı var ona kanaat ediyorum artık.

disable yapmayı denedim TİS2000 den doğrulama kodu mu istedi ne istedi anlamadım dedim heralde olmayacak zorlamadım.


bir özel servise gidip hallettireceğim artık sanırım aktif değil hız sabitlememem

evet tech2 çogu seyde tis onayı ister..

opcom tedarik edebilseydiniz keşke..
 

emp:)

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2007
Mesajlar
535
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Op-com tedarik edemiyorum ama almaya niyetim var orta vade de.

sistemi işler hale getirince uzun uzadıya bir mesaj ve işlemin fotoğraflarını eklerim

hepinize teşekkürler
 

emp:)

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2007
Mesajlar
535
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Evet mutlu haberlerimi vereyim hız sabitleme çalışıyor şu anda kitap gibi topladım tüm strese karşı verdiğim emeğe değdi.. :D
her zaman olduğu gibi araya 40 lira sıkışmış hallettiler, yaptıkları işte iş değil.. alt tarafı TIS2000 den onay alıp programladılar, benim tanıdık arkadaşların PC bozukmuş yoksa biraz daha bızıklasam hallederdim onuda ama utandığımdan dedim artık bunda da başka yere gideyim ...


kendi yapmak isteyenler feyz alabilir ,zor birşey değil aslında sabır gerek

bana maliyeti şöyle oldu;

Orijinal GM hız sabitleme kolu 120 lira
Orijinal GM Debriyaj müşürü 61.95 tl (72tl aslında nasıl olduda düştü hayret)
bu kol ve debriyaj müşürüne giden kabloları kör topal takmak istemeyenler varsa benim gibi , fahiş fiyata bu fiş ve soketleri çıkmacılardan alabilirler...
genlde CDX tesisatından çıkıyor ve hususi hız sabitleme için kesilip satılmayı bekleyen yok.. kablo yığınları arasında soketle fişi tanıyıp ben bunları istiyorum diyorsunuz :D
sıkı durun fiş + soket 75 tl:mad: ama aldım..

8 m kablo 8 tl
tesa bez bantı bulmanız zor lpg dönüşümcüsünün birinden rica ediyorsunuz o veriyor sevabına :D onada 3 tl verdim

ufak ufak kablo bağları aldım koçtaştan 2 tl

son olarak 40 tl de hava parası veriyorsunuz servisin birine yazılım atsın diye..


bana anahtar teslim maliyeti

120 + 62 + 75 + 8 + 3 + 2 + 40 tl = 310 TL

tabi parça derdi peşinde koşuşturmak için yakılan benzin cabası..



Güzel oyuncak velhasıl :)


Destek veren herkese Özellikle Cengiz beye ve Ethem beye Teşekkür ediyorum.


göstergede ışığı nasıl yakacağmız konusunda önerilere açığım.

ayrıca son birşey +12v kontak elektriğini F38 numaralı sigortanın alt bacağından almak lazım, irdeledim sistemi alt bacaktan alırsak sigorta korumasına giriyor sistem aynı orijinal gibi ;)
 

cance

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,732
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Evet mutlu haberlerimi vereyim hız sabitleme çalışıyor şu anda kitap gibi topladım tüm strese karşı verdiğim emeğe değdi.. :D
her zaman olduğu gibi araya 40 lira sıkışmış hallettiler, yaptıkları işte iş değil.. alt tarafı TIS2000 den onay alıp programladılar, benim tanıdık arkadaşların PC bozukmuş yoksa biraz daha bızıklasam hallederdim onuda ama utandığımdan dedim artık bunda da başka yere gideyim ...


kendi yapmak isteyenler feyz alabilir ,zor birşey değil aslında sabır gerek

bana maliyeti şöyle oldu;

Orijinal GM hız sabitleme kolu 120 lira
Orijinal GM Debriyaj müşürü 61.95 tl (72tl aslında nasıl olduda düştü hayret)
bu kol ve debriyaj müşürüne giden kabloları kör topal takmak istemeyenler varsa benim gibi , fahiş fiyata bu fiş ve soketleri çıkmacılardan alabilirler...
genlde CDX tesisatından çıkıyor ve hususi hız sabitleme için kesilip satılmayı bekleyen yok.. kablo yığınları arasında soketle fişi tanıyıp ben bunları istiyorum diyorsunuz :D
sıkı durun fiş + soket 75 tl:mad: ama aldım..

8 m kablo 8 tl
tesa bez bantı bulmanız zor lpg dönüşümcüsünün birinden rica ediyorsunuz o veriyor sevabına :D onada 3 tl verdim

ufak ufak kablo bağları aldım koçtaştan 2 tl

son olarak 40 tl de hava parası veriyorsunuz servisin birine yazılım atsın diye..


bana anahtar teslim maliyeti

120 + 62 + 75 + 8 + 3 + 2 + 40 tl = 310 TL

tabi parça derdi peşinde koşuşturmak için yakılan benzin cabası..



Güzel oyuncak velhasıl :)


Destek veren herkese Özellikle Cengiz beye ve Ethem beye Teşekkür ediyorum.


göstergede ışığı nasıl yakacağmız konusunda önerilere açığım.

ayrıca son birşey +12v kontak elektriğini F38 numaralı sigortanın alt bacağından almak lazım, irdeledim sistemi alt bacaktan alırsak sigorta korumasına giriyor sistem aynı orijinal gibi ;)
geçmiş olsun... soketler ammada pahalıymış... benim x motora takmamdaki fiyatı geçmiş bile olabilirsin :D
 

MOKIA

Başkan
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
3,820
Tepki puanı
14
Puanları
38
www.iststatus.com
Hayırlı olsun sonunda hallolmuş
Güle güle kullan.
 
Son düzenleme:
Üst