astra coupe turbo spor disk

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 35BKR66
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

35BKR66

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
232
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
arkadaşlar bertone turbo için spor havakanallı diskleri en uygun nerden bulabilirim.birkaç yerde buldum ama 500 tl ve üzeri rakamlar cıkıyo daha ucuz alabilceğim yer var mıdır sizce ve hangi markaları önerebilirsiniz
 
roesch diye bi marka var.cms shoplarda vardı eskiden.
 
omni de yoğunlaşmıstım roesch de arasştırıyım o zaman
 
Omni, Roesch'in alt markası, aynılar zaten. O fiyattan ucuza bulamazsın, ben geçen sene aldığımda da fiyatı öyleydi.
 
peki bunu değiştirirken arkadaki diskleride aynı anda mı değiştirmek gerekir sadece önde kullanıp arkalar orj disk oldugunda frenlemelerde problem yasanır mı birde normal diskler tornaya girip işlem görebiliyo aynı sey bunda gecerli oluyo mu ?
 
Orijinal disk ile spor diskin ebatları aynı. Spor diskin farkı, soğutma için deliklerin ve balata tozunun rahat tahliye edilebilmesi için kanalların bulunması. Ebadı farklı olsa mevcut kaliperlerinle kullanamazdın zaten. Dolayısı ile arka diskleri ilgilendiren bir durum yok, değiştirme kararı keyfi olur. Torna konusunda bir şey diyemeyeceğim.
 
usta torna yapılıyo fakat hıc onermem zaten dısk eskı ıncelmıs bıde tornada ıncelcek duzelırken kırılma ıhtımalı cok yuksek ve sakat bnce en guzelı degıstrmek dısk sokulunce yenısını gorunce sende anlarsın zaten aradakı farkı ustalara kalsa parakazanmak ıcın dırekt torna derler ama yaptırma gıt degıstır. hava kanallı dısk ıcınde ızmırdeymıssın onercegım yer ızmır yarıs pıstıne gıt orda satıs yerı var fıyatlarda uygun hem ıscılıkte almıyolar adamları var dırekt degıstrıyo orda aklında olsun
 
usta torna yapılıyo fakat hıc onermem zaten dısk eskı ıncelmıs bıde tornada ıncelcek duzelırken kırılma ıhtımalı cok yuksek ve sakat bnce en guzelı degıstrmek dısk sokulunce yenısını gorunce sende anlarsın zaten aradakı farkı ustalara kalsa parakazanmak ıcın dırekt torna derler ama yaptırma gıt degıstır. hava kanallı dısk ıcınde ızmırdeymıssın onercegım yer ızmır yarıs pıstıne gıt orda satıs yerı var fıyatlarda uygun hem ıscılıkte almıyolar adamları var dırekt degıstrıyo orda aklında olsun

suan torna söz konusu dğil zaten :) disk sıfır olcak kullanıldıgı zaman belirli bir süre soraa aşındıgında işlem görebiliyor mu onu merak etmştim orjinal dskler gibi yarış pistindeki yeri biliyorum big garage vardı ama uzun zamandıır gitmyorum 3.sanayiye taşındı diye duymuştum
 
Orijinal disk ile spor diskin ebatları aynı. Spor diskin farkı, soğutma için deliklerin ve balata tozunun rahat tahliye edilebilmesi için kanalların bulunması. Ebadı farklı olsa mevcut kaliperlerinle kullanamazdın zaten. Dolayısı ile arka diskleri ilgilendiren bir durum yok, değiştirme kararı keyfi olur. Torna konusunda bir şey diyemeyeceğim.
bana frenlemede problem yasarsın gibi söylemler geldi arka ve ön farklı olursa ama bende tahmin etmiyorum öle bişey olcaganı sizin sadece ön disklerde var anladıgım kadarıyla
 
Disk 308mm olduktan sonra bir sıkıntı yaşanmaz, ölçü değişmiyor zaten. Daha önce de yazdığım gibi spor diskin amacı balata tozunu daha rahat tahliye etmek ve soğumanın daha iyi olması.
 
Geri
Üst