• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Astra 1.7 CDTI Eco Flex 2011 Regeneration mode nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ozgun88
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ozgun88

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
2,948
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
arkadaşlar böyle bir videoya rastladım ve açıkçası tam olarak nedir çözemedim. bilmediğim için denemek de istemedim. bilginiz var mı bu moddan acaba?

Vauxhall Opel Astra 1.7 CDTI Eco Flex 2011 Regeneration mode
 
Ynt: Astra 1.7 CDTI Eco Flex 2011 Regeneration mode nedir?

huu huuu bu konu hakkında fikri olan yok mu :D
 
Ynt: Astra 1.7 CDTI Eco Flex 2011 Regeneration mode nedir?

Adam devri dortbinlere besbinlere getiriyor benim rolantideki anlik tuketimimden daha az yakiyor.
 
Ynt: Astra 1.7 CDTI Eco Flex 2011 Regeneration mode nedir?

EGR valifindeki kurumu atmak için kullanılıyor rejenere mod. Yakıt tüketim değeri galon , 1 galon 3.8 litre.
 
Ynt: Astra 1.7 CDTI Eco Flex 2011 Regeneration mode nedir?

Bizde böyle bir durum yok sanırım
 
Geri
Üst