• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

arkadaşlar bu ürün nasıldır ?

engin2791

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
41
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
fiyatı 22 liraya aldım yıkama şampuanı ne dersiniz ?
 
Ynt:

Göğüs için hiçbir ürünü tavsiye etmem. Sadece su ve güzel bir fiber bez gibisi yoktur
 
Ynt: arkadaşlar bu ürün nasıldır ?

aldım ama  >:(
 
Ynt: arkadaşlar bu ürün nasıldır ?

yani üçünü ayrı ayrı aldım lastik parlatıcı temizleyici 9.5 gögüs için 11 lira şampuan için 22 lira verdim.. umarım iyi bişeydir deniycez bakalım kaliteli bişey gibi duruyor alırken çok tereddüt ettim..
 
Ynt: arkadaşlar bu ürün nasıldır ?

Göğüse kullandigin an gecmis olsun. Kardesimin dedigi gibi su ve mikrofiber bez yeterli. O kaliteli malzeme anında kusar o kimyasali.
 
Ynt: arkadaşlar bu ürün nasıldır ?

napak çöpemi atak? :'(
 
Ynt: arkadaşlar bu ürün nasıldır ?

bez filan temizlemiyo çok mat gözüküyo özellikle tuş takımı..
 
Ynt: arkadaşlar bu ürün nasıldır ?

Kardesim fikir istedin tavsiye sunduk, ister cope at ister kullan aracinda.
 
Ynt: arkadaşlar bu ürün nasıldır ?

engin2791 link' Alıntı:
napak çöpemi atak? :'(
Yok yok çöpe atma torpidoya bolca sür hatta  gösterge tablosunun caminada kulkanabilirsin süper parlatiyor.
 
Ynt: arkadaşlar bu ürün nasıldır ?

yani zarar verirmi demek istedim
 
Geri
Üst