• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Araçlarınızda kaç amper akü kullanıyosunuz?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Efeem
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Efeem

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
44
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar arabam 2000 Astra G CD 60 amper Mutlu marka akü taktırmıştım 2007 haziranda. Geçen kış akü ne olduysa süzdü ve dondu ondan sonra iflah olmadı şarj edildi filan derken yazı sorunsuz grçirdikten sonra iki gün önce yine marşa bastım tık yok. Mutlu akünün servisine götürdüm aküyü baktılar ettiler akü de sorun yok dediler ama ben biraz söylenince aküyü garantiden değiştiler.(Bu arada arabanızda sorun olabilr dediler onu da kontrol ettiler arabada sorun çıkmadı). Ama arabaya 60 amper değilde opeller için mutlu akünün 66 amper aküsü var onu takalım dediler değişip 66 amper aküyü taktırdım. Kendi ustamı aradım 66 amper fark ertmez takılabilir dedi ondan sonra 66 amperi takdırdım. Şimdi size sorum siz araçlarınızda kaç amper akü kullanıyosunuz? Ne farkı var bu amper olayının? Bilenler lütfen aydınlatsın.
 
Son düzenleme:
kışı aylarında araçta alarm ve lpg varsa 72 MA tavsiye ediliyor.Ben kendi aracımda
MUTLU 72 MA kullanıyorum.
 
72A Mutlu
 
45 amper bendeki :)
 
60'lık delco muydu öyle bişeydi işte markasıda :D
 
Aracında LPG falan yok. 12 V.66 A. ihtiyaca cevap veriyor.
 
geçen yıl bende de olmuştu. 60lık mutlu vardı. 72lik inci taktırdım sorun yok şimdi.
 
66 amper kullanıyorum,hiç sıkıntı yaşamadım.;)
 
72 a
 
72 delphi
 
Geri
Üst