iyi ya iyiki 66 lık almışım 60lık külliyen sorun. Bide bu aküyüde ben almıştım üstünden çıkan da 60 lıktı. Hiç bi usta demediki 60 lık sorun olur. Ancak benim araçta şu camları anahtardan kaldırmak için kablolar birleştirilmişti. Bu akü değişiminden sonra camlar kalkmaz oldu. kapı otomatiği sorunsuz. Sonra uğraşırken sadece sol ön cam kilitten sonra kalkmaya başladı. Diğerleri yine kalkmıyo. Bu neden olmuştur. Bilen varmı acaba. Yada nasıl düzeltilir. Bide anahtarı takınca kodlama yapmıyo. Anahtarı takıyorum. Hemen tuşlara basıyorum. Normalde kilitler bi açılıp kapanması lazım ama tık yok. Akıl verin lütfen.