Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
En çabuk ve garanti yöntem, uzman bir gözle incelenmesi. Burda arkadaşlar çeşitli püf noktaları paylaşacaktır, ben de bir-ikisini biliyorum. Ama siz o mu bu mu diye anlamaya çalışırken, bu işten anlayan biri anında röntgen çeker gibi ne varsa döker.
İşinin ehli öyle ustalar var ki, şurdaki parçayı tutan vida sökülmüş, yeniden takılmış diye direkt teşhis koyabiliyorlar.
şasi bozuksa özellikle ön ve arka teker izi olması gerektiği gibi değildir. mesela aracın arkasından bakınca araç çapraz gidiyormuş gibi gözlemlenir... örneklerden birisi bu hepsi böyle olacak diye birşey yok.
benim ustam mercedesin 30 yıllık başustası idi arabayı alırken baktırdığım. şaseleri eliyle yokladı öyle kontrol etti arkadan önden göz ucuyla bakmasının yanında. şase başlarını eliyle yokladı ve herhangi bir düzeltme olmadığını söyledi.
Zamanla tofaşların kasası sağ veya sola kayıyor hepsinde var bu hastalık...
Özellikle sağ tarafa kayıktır.3 ay önce sattığım 131 de sağ tarafa kayıktı.arabanın altı düz kasa sağ tarafa doğru gidiyor
Bu işlerde bilende bilmeyende konuşuyor hiç kimse ben anlamam demiyor. Önceki polomun sağ ön çamurluğu ve sağ 2 kapısında boya vardı gerisi fabrikadan çıktığı gibiydi.
Alıcılardan biri aracımı Computeste götürdü raporda çıkan sonuçta aynen böyleydi sonra fiyat tuzlumu geldi adam parayımı denkleştiremedi ne oldu öyle kaldı. Neyse 2. alıcı sanayide ustasına götürdü. Usta baktı kurcaladı en sonunda sol ön çamurluğun değişmiş olduğunu söyledi gözle bakarak kendince birkaç parçada boya tespit etti sağolsun.
Bende gayet kibar bir şekilde ''Ustamdiğer çamurluktan farkı nedir gösterebilir misin? Neresinde kurcalanma izi gördün'' dedim cevap kem küm.
Sonra anlattım dedim ''2 gün önce Computestte senin değişmiş dediğin çamurlukta boya dahi çıkmadı'' dedim yine ses yok.
Sonra iyice saçmalamaya başladı ''Boyayı ayarlayabiliyorlar ama çamurluk değişmiş'' dedi
Ya dedim ''Böyle birşey vardıda neden 100.000 - 150.000 TL' ye satılan Mercedeslerde BMWlerde yapmıyorlar bunuda boyalı deyip düşük fiyata satıyorlar'' dedim yine taştan ses geldi ustadan gelmedi.
Yani diyeceğim ben darbe görmüş düzeltilmiş diyenede, oynanmamış diyenede şüpheli bakıyorum artık.
Ayak üstü, Ustasız bir yöntem; teker ile çamurluk arasına parmaklarınızı sokun (üstten değil yandan) ve aradaki mesafeyi aşağı yukarı ölçün; aynı şeyi diğer teker için de yapın fark olmaması gerek varsa problem vardır...
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.