Aracımı Satmak İstiyorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan SerkanV
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SerkanV

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Kas 2012
Mesajlar
407
Tepkime puanı
0
Puanları
0
2007 Model Astra H Dizel easytronik aracımı satmayı düşünüyorum.
Sport Paket, esp, tc, yokuş kalkış asistanı falan herşey var.


İnternete baktığımda 27.000 isteyende var 32.000
Fiyat belirlemek istiyorum. Yardımcı olurmusunuz?
 
Boya kaza ezik hata varmı bakımları ne durumda kilometresi rengi v.s. bunları hep belirtmen gerekli fiyat belirlemek için.
 
2007 Model Astra H Dizel easytronik aracımı satmayı düşünüyorum.
Sport Paket, esp, tc, yokuş kalkış asistanı falan herşey var.


İnternete baktığımda 27.000 isteyende var 32.000
Fiyat belirlemek istiyorum. Yardımcı olurmusunuz?

serkan abi tam olarak fiyatını belirtirsen bi dostumuz astra istiyor kendisine yardımcı olmak amaçlı ben ilgileniyorum bana bul dedi
 
Boya kaza ezik hata varmı bakımları ne durumda kilometresi rengi v.s. bunları hep belirtmen gerekli fiyat belirlemek için.


Ben hiçbir zaman hiçbir arabamda kaporta ile ilgilenmedim. Araçta boya, değişen aramak bana göre fiyat kırma amacının dışında hiç birşey ifade etmiyor.
Kaporta ile bu denli ilgilenenler motora, şanzumana, yürür aksama niye hiç ama hiç bakmazlar? Motor, şanzuman, yürür aksam arıza vermesi halinde kaportanın yanında çok ama çok maliyetlidir. Ve sizi yolda bırakır. Kalırsınız öyle melun melun...

Kapı boyalı, çamurluk değişmiş olsa ne oluyor?
Arac düz gitmiyormu? Fazla yakıtmı harcıyor?

Bana kaporta sorusu ile gelenlere aracımı anlatmam, satmam.
 
serkan abi tam olarak fiyatını belirtirsen bi dostumuz astra istiyor kendisine yardımcı olmak amaçlı ben ilgileniyorum bana bul dedi

Aracım Astra HB Dizel Easytronik 6 ileri vites.
135.000km
Daha ayrıntılı bilgiyi buraya yazmak yerine liste halinde mesaj atabilirim.
 
Ben hiçbir zaman hiçbir arabamda kaporta ile ilgilenmedim. Araçta boya, değişen aramak bana göre fiyat kırma amacının dışında hiç birşey ifade etmiyor.
Kaporta ile bu denli ilgilenenler motora, şanzumana, yürür aksama niye hiç ama hiç bakmazlar? Motor, şanzuman, yürür aksam arıza vermesi halinde kaportanın yanında çok ama çok maliyetlidir. Ve sizi yolda bırakır. Kalırsınız öyle melun melun...

Kapı boyalı, çamurluk değişmiş olsa ne oluyor?
Arac düz gitmiyormu? Fazla yakıtmı harcıyor?

Bana kaporta sorusu ile gelenlere aracımı anlatmam, satmam.

ben sana neden ilgilenmen gerektiğini izah ediym kardeş.araç eğer sizden önce kaza yaptıysa ve belli parçalar değişmiş ve boyanmışsa aracın kazasına göre hasar büyük de olabilir.bu ne demektir?? araç toplandı demektir.akordiyon haline bile geldiyse çektirilip yerine olduğu kadar oturtulur.macun çekilir ve boyanır.bu araçlarda ucuz gider.

neden ucuz???

önden yada yandan darbe almış muhtelif parçalar değişmiş ve boyanmış ikinci el aracı "amaaaan ne olacak ne güzel boyanmış işte pırıl pırıl araba" diye alırsanız uzun yolda aracınızı biraz hızlandırmak istediğinizde arabanın titreme,yolda belli yönlere çekme, frenlediğinizde yalpalanma vsvs... gibi birçok can güvenliğinizi tehdit edecek sorunla karşılaşabilirsiniz.araba şase üzerine oturtulan parçalar üzerinde çalışır ve şase de işlem yapılıp piyasaya sürülen onlarca araç halen gezmektedir.yandan yada arkadan nereden olursa olur darbeli kısmın iç trimlerinden çeşitli kesilemeyen sesler gıcırtılarda sürekli gelir.hiçbir tamir ve tadilat orjinal fabrika ayarı gibi tutmaz.imkansız..

insanlar bu sebeplerden ötürü düzgün en azından kazaya belaya karışmamış ileride hayatlarını riske edecek sıkıntılardan uzak durmak adına 2. el de olsa temiz araba aramaktadırlar.siz bu aracı illaki birine satarsınız ama size de tavsiyem 2. elde olsa direkleri şaseleri düzgün özellikle önden hasar almamış bir araç aramanızdır.
 
ben sana neden ilgilenmen gerektiğini izah ediym kardeş.araç eğer sizden önce kaza yaptıysa ve belli parçalar değişmiş ve boyanmışsa aracın kazasına göre hasar büyük de olabilir.bu ne demektir?? araç toplandı demektir.akordiyon haline bile geldiyse çektirilip yerine olduğu kadar oturtulur.macun çekilir ve boyanır.bu araçlarda ucuz gider.

neden ucuz???

önden yada yandan darbe almış muhtelif parçalar değişmiş ve boyanmış ikinci el aracı "amaaaan ne olacak ne güzel boyanmış işte pırıl pırıl araba" diye alırsanız uzun yolda aracınızı biraz hızlandırmak istediğinizde arabanın titreme,yolda belli yönlere çekme, frenlediğinizde yalpalanma vsvs... gibi birçok can güvenliğinizi tehdit edecek sorunla karşılaşabilirsiniz.araba şase üzerine oturtulan parçalar üzerinde çalışır ve şase de işlem yapılıp piyasaya sürülen onlarca araç halen gezmektedir.yandan yada arkadan nereden olursa olur darbeli kısmın iç trimlerinden çeşitli kesilemeyen sesler gıcırtılarda sürekli gelir.hiçbir tamir ve tadilat orjinal fabrika ayarı gibi tutmaz.imkansız..

insanlar bu sebeplerden ötürü düzgün en azından kazaya belaya karışmamış ileride hayatlarını riske edecek sıkıntılardan uzak durmak adına 2. el de olsa temiz araba aramaktadırlar.siz bu aracı illaki birine satarsınız ama size de tavsiyem 2. elde olsa direkleri şaseleri düzgün özellikle önden hasar almamış bir araç aramanızdır.


Anladım kardeş, haklısın.
Bende kapıdan, çamuruktan bahsettim. Direği yamulmuş, şasesi kaymış araca evet demedim. Ama sende motora ve diğer kısımlara bakmayanlardansın, anlaşıldı :maden:
 
Anladım kardeş, haklısın.
Bende kapıdan, çamuruktan bahsettim. Direği yamulmuş, şasesi kaymış araca evet demedim. Ama sende motora ve diğer kısımlara bakmayanlardansın, anlaşıldı :maden:

emin ol motor ve mekaniğe kaportadan daha çok önem veririm :)
 
Aracım Astra HB Dizel Easytronik 6 ileri vites.
135.000km
Daha ayrıntılı bilgiyi buraya yazmak yerine liste halinde mesaj atabilirim.

bana PM atarsan iyi olur abi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst