Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hayır kamşaftsensoru yeri üst kapak siyah plastik altı triger yanı
Bu arada arızaları okudunmu benim forumda aletsiz okuma anlatımım var olmadı yazarsın sana tarif ederim
krank devir sensorum altda vuruntu ise manifolt altında
Selim abi çok sağolasın ya demekki bu şekilde de arıza kodları okunuyomuş .Çok güzel veriyorum arıza kodlarını 0335-1690-0130-0201-0202-0203-0204 bunlar
bak şimdi oldu Şerafettin
krank mili arızası çıktı bu zor çalışma nedeni P0335 p0130 oksijen sensoru
0201-202-203 enjektör hatası
p1690 ise dörtlüler sinyalı zayıf
şimdi gelelim senin sorununa
burda hepisini tetikleyen bence krankmili sensoru canım
Şerafettin sen beni dinlemiyorsun ki canım bence tüm hataların tetikleyicisi P0335 yani krankmili sensoru bunu değiş akü başını sök hatalar silinsin çalıştır bence sorun ortadan kalkacak....ha olabilir oksijen sensoru sorunu tekrar çıkacak ama bence masrafa gitme krankmili sensorunu değiş neticeye bakalım...başka hata olduğunu sanmıyorum
Şerafettin sen beni dinlemiyorsun ki canım bence tüm hataların tetikleyicisi P0335 yani krankmili sensoru bunu değiş akü başını sök hatalar silinsin çalıştır bence sorun ortadan kalkacak....ha olabilir oksijen sensoru sorunu tekrar çıkacak ama bence masrafa gitme krankmili sensorunu değiş neticeye bakalım...başka hata olduğunu sanmıyorum
Abi bunu kendim değişebilirmiyim triger kayışı çıkmadan çıkıyor mu bu sensör el becerim iyidir. triger kayışının kapağı çıkıyor birde bujılerin ordaki kapağın çıkması sensörün çıkmasına yetiyor mu
Şeraffetin senin trigerle işin yok V kayışını sökeceksin klima kompresörün arkasında kalıyor blokla klima arası klima kompresörü tek taraflı sökülecek yana yatılıp aradan sökebilirsen torks vida tutuyor unutmadım ise kendin yapabilrmisin onu bilemem...sen yukarıdaki tarifin kamşaft sensoru sorun onda değil...parça bu yuvarlak olan yerde