Araç tavsiyesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan freddy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bmw de karar kıldım astrayı satmaktan vazgeçtim onu ikinci araç olarak kullanacağım 4 tane araç buldum
1.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-330-ci-ruhsat-sahibinden-98353622/detay
2-http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-hatasiz-3-25i-98974625/detay
3.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-2005-model-3-25i-68283165/detay
4.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-3-30ci-97772290/detay
bunlar arasında kaldım bunlara bakıp beni yönlendiriseniz sevinirim

Astrada elinde duracaksa, kesinlikle 1nci sıradaki 330ci
 
bunlar arasında en güzeli 2005 3,30ci . ama fiyat niye düşük? bir tutulmama sebebi mi var yoksa sadece vergiden mi? vergisi ne kadar acaba?
 
adamla konuştum 58.500 yaparım en son diyor fiyat nasıl?
 
2. ve3. ilanlardaki arabalar yeni kasa değilmi yeni kasa dururken eski kasaya para verilrimi yanılıyormuyum?
 
2. ve3. ilanlardaki arabalar yeni kasa değilmi yeni kasa dururken eski kasaya para verilrimi yanılıyormuyum?

Astra elinde duracak diye 330ci tavsiye ettim.. Zevk aracı olması için. Kasa olarak ben eskiyi daha çok beyeniyorum.

Astrayı satacak olsaydın 2. sıradaki 3.25i hem daha yeni hem 4 kapı olduğu için tavsiye edebilirdim.
 
Balata dediğiniz fren balatalarımı? Şayet öyleyse 820tl çok para.

BMW Tecrübesiz müşteri için Türkiye şartlarında resmen saatli bomba :D Kimde patlayacağı belli olmaz. Bir arkadaşımın galerisinde 3.20ci vardı 2001 felandi sanırım.. Hastası olduğum bir kasa, uzaktan çekti beni hemen.. yakından baktım, cam ftilleri gevrekleşip dökülmüş, ön camın önündeki plastik güneşten kavrulmuş, yer yer dökülmüş.. Kapısını bi açtım açmaz olaydım, 94 model Calibramın kapısı kaya gibi, 2001 bmw kapısı ve direksiz camları langır lungur oynuyor :D, tavan döşemesini kasabın biri kurcalamış kenarlardan tornavida ile zorlamışlar.. Daha detaylı bakmaya yüreğim el vermedi. 35.000 civarı fiyat yazmışlardı, Calibra ile kafa kafaya değişelim dese değişemem.. Onu toplamaya gücüm yetmez :)
4 tekerlek fren balataları disk bakımları yağlar (motor ve şanzıman)filitleler v.s. bmw yetkili serviste yapıldı servis belki pahalı gelebilir ama bmw için fazla değil bence 2010 honda civic için servis 80000 bakımına 900 tl istedi :D yani baktığınız araç nasıldı bilmem ama bmw hiç sorun çıkarmadı bize 1 yılda 30000 km yol yaptı sensör turbo fren v.s. arızası hiç yaşanmadı .. sadece yakıt ı fazla dezavantajı bu bmw ye binen bence yakıtı düşünmemeli zaten arkadaş için yakıt problem değilmiş ;) ..
 
BMW de karar kıldıysanız 3.25 ten yukarı çıkmayın derim.Aradaki yakıt ve vergi farkını telafi edecek bir fark yaşatmıyor açıkçası.Aradaki farkı da zaten ufak bir chip hallediyor :)
 
birinci ilandaki araca yarın bakmaya gideceğim anlaşırsak onu alacağım anlaşamazsak 2 ve 3 ilandaki arabalara bakacağım biraz da bmw ye binelim bakalım nasıl bir duygu
 
Aracı mutlaka yetkili servise gösterin.Bunlar güçlü makineler, genelde kalkışlarda ve otoyolda yarışlarda düşük viteslerde zorlanarak kullananlar oluyor.Zaten 3.30 almalarının sebebi de bu tip yarış tarzı olaylar.Dolayısıyla motor düşük km bile olsa fazlasıyla zorlandığı için yorgun olabiliyor, kompresyon değerlri aynı km de ki rutin kullanılmış bir araçtan daha düşük çıkabiliyor.Aynı bağlamda aracın baskı balata alt takım ve fren aksamını da kontrol ettirin.Bunlar sadece ihtimal olmakla birlikte kontrolünde fayda var düşüncesindeyim.
 
bmw iyi bir tercih olur
 
Geri
Üst