- Katılım
- 30 Ara 2013
- Mesajlar
- 59
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 44
Merhabalar,
26 aralık 2014 cuma günü astra j cosmo aracımı 15.000 bakımı için servise bıraktım. Daha sonra akşam aracımı teslim alarak eve gittim. Cumartesi aracımı hiç kullanmadım. 28 aralık pazar akşamı aracımla dışarı çıktım. Akşam yolda giderken "Arıza:Far Yükseklik Ayarı" ve "AFL Lambaları Servis Gerekli" arıza ve uyarı mesajlarını aldım. İşlerimin yoğunluğundan dolayı ancak dün 10 Ocak 2015 tarihinde aracı servise götürebildim. Aracı lifte kaldırıp baktıklarında ön aksın sol üzerinde bulunan far seviye sensörünün plakasının (yaklaşık 350 TL fiyatı varmış) kırıldığını söylediler. Bunun garantiye girmeyeceğini ama bu konuyla ilgili fabrika ile yazışacaklarını söylediler. Hafta içi çarşamba veya perşembe bana geri dönüş yapacaklar.
Ayrıca komik sorular sordular, kazası var mı? Öukura düştün mü? Karda mı gittin? vb..... Aracımın ne kazası var, ne de çukura düştüm. Düz yolda giderken arıza lambası yandı. 28 aralıkta kar da yoktu. Bütün bunları kendilerine belirttim. Ayrıca kendileri de lifte incelediler arabada darbe kaza bulamadılar.
şimdi bu sensör sonuçta sarf malzeme değil. Garantiye girmemesine anlam veremiyorum. Kullanıcı hatası söz konusu değil. Ayrıca nasıl bir kullanıcı hatası olabilir ona da anlam veremiyorum. Hadi diyelim çukura düştük. Lastik patlar, jant eğrilir, en kötü süspansiyon patlar. Bunlar garantiye girmez anlarım. Ama aksın üstünde içerde izole bir yerde yer alan sensörün kırılması nasıl garantiye girmez hiçbir anlam veremedim.
Ayrıca görünürde aksda hiçbir darbe izine rastlanmadı.
Bu konuda nasıl hakkımı arayabilirim? Sizce ne yapmalıyım? madd
[img=800x600]http://i.hizliresim.com/J7AZYn.jpg[/img]
[img=800x600]http://i.hizliresim.com/pmzboJ.jpg[/img]
26 aralık 2014 cuma günü astra j cosmo aracımı 15.000 bakımı için servise bıraktım. Daha sonra akşam aracımı teslim alarak eve gittim. Cumartesi aracımı hiç kullanmadım. 28 aralık pazar akşamı aracımla dışarı çıktım. Akşam yolda giderken "Arıza:Far Yükseklik Ayarı" ve "AFL Lambaları Servis Gerekli" arıza ve uyarı mesajlarını aldım. İşlerimin yoğunluğundan dolayı ancak dün 10 Ocak 2015 tarihinde aracı servise götürebildim. Aracı lifte kaldırıp baktıklarında ön aksın sol üzerinde bulunan far seviye sensörünün plakasının (yaklaşık 350 TL fiyatı varmış) kırıldığını söylediler. Bunun garantiye girmeyeceğini ama bu konuyla ilgili fabrika ile yazışacaklarını söylediler. Hafta içi çarşamba veya perşembe bana geri dönüş yapacaklar.
Ayrıca komik sorular sordular, kazası var mı? Öukura düştün mü? Karda mı gittin? vb..... Aracımın ne kazası var, ne de çukura düştüm. Düz yolda giderken arıza lambası yandı. 28 aralıkta kar da yoktu. Bütün bunları kendilerine belirttim. Ayrıca kendileri de lifte incelediler arabada darbe kaza bulamadılar.
şimdi bu sensör sonuçta sarf malzeme değil. Garantiye girmemesine anlam veremiyorum. Kullanıcı hatası söz konusu değil. Ayrıca nasıl bir kullanıcı hatası olabilir ona da anlam veremiyorum. Hadi diyelim çukura düştük. Lastik patlar, jant eğrilir, en kötü süspansiyon patlar. Bunlar garantiye girmez anlarım. Ama aksın üstünde içerde izole bir yerde yer alan sensörün kırılması nasıl garantiye girmez hiçbir anlam veremedim.
Ayrıca görünürde aksda hiçbir darbe izine rastlanmadı.
Bu konuda nasıl hakkımı arayabilirim? Sizce ne yapmalıyım? madd
[img=800x600]http://i.hizliresim.com/J7AZYn.jpg[/img]
[img=800x600]http://i.hizliresim.com/pmzboJ.jpg[/img]