Merhaba dostlarım ;
Yazdıklarınız gerçekten Türkiye gerçeğini ortaya koymaya yetiyor. Biz millet olarak işten ziyade paraya düşkün olmuşuz. Bu ifadeleri yazarken ciddi anlamda iş yapan servisleri aynı kefeye koymuyorum. Benim bizzat yaşadığım iki olay oldu kısaca size anlatayım. Ben 1990 yılında Reno 9 sıfır araç almıştım , bu arabadan bayağı memnundum 15 ay sonra arabamın frenlerinin iyi tutmadığı fark ettim. Adanadaki Mais yetkili servisine götürdüm. Bana servo fren problemi olduğunu mesten havuzunun değişmesi gerektiğini söylediler. Fiyatını sordum 600 TL dediler . Ben zaten 1990 yılında arabayı 30 Milyona almıştım. Özel servise götürdüm adamlar 40 TL ye contayı değiştirerek tamir ettiler. Ancak orjinali gibi olmamıştı. O sıralarda gazetelerde Reno yaşanacak otomobiller diye yazıyordu , bu ifade bana çok dokundu Reno Maisin Bursadaki fabrikasına mektup yazdım. Araba 1 yıllık garantili olduğu ve garanti süresini doldurduğundan olumlu cevap beklemiyordum. 1 ay sonra bana cevap mektubu geldi. Sizin yazdığınız bu problem sizin hatanız olmayıp üretim hatasıdır , arabanıza ait yedek parçayı yetkili servise gönderdik ücretsiz olarak değiştirebilirsiniz demişlerdi. Bende ücretsiz olarak değiştirdim. İkinci örneğim benim yanımda çalışan teknisyen arkadaşımın AEG marka buzdolabı varmış sık sık motoru yandığından ve garanti süresi dolduğundan özel servise para yetiştiremez oldum diyordu. Bende AEG fabrikasına mektup yazalım dedim. Mektup yazıp gönderdik , inanın buzdolabı 10 senelik olmasına rağmen yeni motor gönderilip değiştirildi ve özel servisin yetkilik belgesi ellerinden alınmıştı. Sn savaş beyinde dediği gibi problemleri Türkiyedeki veya Almanyadaki GM ye veya Opel genel müdürlüğüne dilekçe ile müracat etmekte fayda var. Artık insanlarımız devleti bile mahkemeye başladı , hak aramak hepimizin görevi sineye çekmekle bu iş çözülmüyor. Sizler için için yanacağınıza masa başında süratsız oturan insanlar yansın.
Saygılarımla
Yazdıklarınız gerçekten Türkiye gerçeğini ortaya koymaya yetiyor. Biz millet olarak işten ziyade paraya düşkün olmuşuz. Bu ifadeleri yazarken ciddi anlamda iş yapan servisleri aynı kefeye koymuyorum. Benim bizzat yaşadığım iki olay oldu kısaca size anlatayım. Ben 1990 yılında Reno 9 sıfır araç almıştım , bu arabadan bayağı memnundum 15 ay sonra arabamın frenlerinin iyi tutmadığı fark ettim. Adanadaki Mais yetkili servisine götürdüm. Bana servo fren problemi olduğunu mesten havuzunun değişmesi gerektiğini söylediler. Fiyatını sordum 600 TL dediler . Ben zaten 1990 yılında arabayı 30 Milyona almıştım. Özel servise götürdüm adamlar 40 TL ye contayı değiştirerek tamir ettiler. Ancak orjinali gibi olmamıştı. O sıralarda gazetelerde Reno yaşanacak otomobiller diye yazıyordu , bu ifade bana çok dokundu Reno Maisin Bursadaki fabrikasına mektup yazdım. Araba 1 yıllık garantili olduğu ve garanti süresini doldurduğundan olumlu cevap beklemiyordum. 1 ay sonra bana cevap mektubu geldi. Sizin yazdığınız bu problem sizin hatanız olmayıp üretim hatasıdır , arabanıza ait yedek parçayı yetkili servise gönderdik ücretsiz olarak değiştirebilirsiniz demişlerdi. Bende ücretsiz olarak değiştirdim. İkinci örneğim benim yanımda çalışan teknisyen arkadaşımın AEG marka buzdolabı varmış sık sık motoru yandığından ve garanti süresi dolduğundan özel servise para yetiştiremez oldum diyordu. Bende AEG fabrikasına mektup yazalım dedim. Mektup yazıp gönderdik , inanın buzdolabı 10 senelik olmasına rağmen yeni motor gönderilip değiştirildi ve özel servisin yetkilik belgesi ellerinden alınmıştı. Sn savaş beyinde dediği gibi problemleri Türkiyedeki veya Almanyadaki GM ye veya Opel genel müdürlüğüne dilekçe ile müracat etmekte fayda var. Artık insanlarımız devleti bile mahkemeye başladı , hak aramak hepimizin görevi sineye çekmekle bu iş çözülmüyor. Sizler için için yanacağınıza masa başında süratsız oturan insanlar yansın.
Saygılarımla