- Katılım
- 12 Eki 2011
- Mesajlar
- 509
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 52
Merhaba Arkadaşlar,dün aracım yıkandıktan sonra çalıştırarak alışveriş merkezinin otoparkında boş bir yere aldım aracın başına tekrar gelip kontağı çevirdiğimde marş almadı ve DIC te direksiyon arızası uyarısı gördüm kontağı kapattım bir kez daha denedim marş aldı araç çalıştı ancak servo direksiyon arıza uyarısı lambası biraz yanık kaldı ve sonra söndü avm otoparkında bir ileri iki geri sağa sola manevralı biraz dolaştım sonra tekrar kontağı kapattım.Aradan 20-25 dk geçtikten sonra tekrar aracı çalıştırmak için kontağı çevirdim araç sorunsuz arızasız çalıştı ve bu marştan sonra aracı 3 sefer daha sorunsuz çalıştırdım ve kapattım.Bugün yine öğlen civarı aracı çalıştırmak istediğimde bu sefer peş peşe servo direksiyon,stabilitrak esp,akü koruma etkin uyarıları verip araç çalışmadı ancak üçüncü denemede marş aldı ve araç çalıştı uyarılar aynı dünkü gibi kayboldu ve aracı bir süre kullandıktan sonra park ettiğim yerden tekrar çıkarmak istediğimde tekrar aynı uyarıları verdi ve dört beş denemeye rağmen hiç çalışmadı bu arada dikkatimi çeken CD400ün hiç bir ışığı yanmıyordu velhasıl aracı evime yakın ve emin olduğu için olduğu yerde bıraktım ve eve geldim.Kuvvetle muhtemel akünün bittiğini düşünüyorum ancak aküsü biten arkadaşlarımda aynı uyarıları gördü mü? zira söz konusu arızaların hepsinin birden olmasını gerektirecek bir durum olmaz gibi geliyor.Eski aracım astra g idi ve onda da hareket halinde iken bir gün bir anda ibreler aşağı düştü ve tüm kontrol ve uyarı lambaları yandı aracı en yakın servise büyük bir şaşkınlıkla götürmüştüm ve servisten alternatörün arızalı olduğu ve akünün de değişmesi gerektiğini söylemişlerdi.Aracımı 2011 nisan da teslim aldım ve 24.000 km de navigasyon gibi herhangi bir opsiyon yok orjinal akü 75Ah .Aküsü biten arkadaşlar da aynı uyarıları görüp görmediğine dair bilgi verebilirse direkt akü alıp takacağım.Teşekkürler.





