98 model astra cd 125.000 km 18500 e alınırmı

crestfallen85

Misafir
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
180
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Her arabanın artısı eksisi vardır. Opel araçlarında bazı şeyleri deneysel olarak piyasaya sürdüğü için sorunların fazla olması doğal. Örneğin hareketli volan onlardan birisi.

Opel biraz zevk arabası. Tasarımı ile Mercedes gibi bir hava veriyor gibi ancak fiyat olarak birkaç kat uygun, ona göre alıp kullanabilecek kişiyi tatmin eder. Fiat Toyota gibi markalar ise arabadan hiç anlamayan eline tornavida dahi almamış kişilere göre araba üretir, tasarımı da tamamen ona göredir.

Benim Mazda RX-8 de mesela çok özel bir spor araçtır ve bakımını sadece servise emanet eden kullanıcıları üzer. RX-8 kullanacak kişi aracın bakımının bir kısmını kendi üstlenmeli ve icabında somun takımı ile aracı açıp bazı işlemleri kendi yapması çok iyi olur. Bunu yapmak istemeyen BMW veya Mercedes'in spor aracını alacak tabi ki birkaç kat para vererek.

Herşey ihtiyaç-bütçe-zevk karışımının ortak paydasına göre.

Hiçbir markanın, herhangi bir özelliği, mekanik yeniliği vs. deneysel olarak piyasaya sürdüğünü duymadım, okumadım ve görmedim de... Mercedes BMW gibi firmalar, birçok yeniliği denerler... Önce icat eder, sonra denerler. Nerde yaparlar bunu? Yüksek performans yarışları F1 de... Tutarsa araçlarında kullanırlar, tutmazsa revizyona giderler... Öte yandan, hadi Fiat ı kabul edeyim de, Toyota gibi bir firmanın eline hiç tornavida almamış, arabadan anlamayan vs kullanıcıları göz önüne alıp da araba ürettiği tamamen mantık dışıdır. Keza, hiçbir firma ben bunu üretiyorum ama kullanıcı sorun yaşasın, sonra da eğer arabadan anlıyorsa yapsın mantığını gütmez. Mümkün mertebe sıfır sorun olsun, benim de markam yürüsün ister... Rekabetçi piyasanın getirisi budur. Kiloyla saat alırsınız çinden 5 dolara. Bir İsviçre saatininse tanesi bilmemkaç yüz dolardır... Arabalarında yüksek teknoloji ve karmaşık bir üretim olan Toyota da, piyasada şanını sorunsuz ve sağlam araçlar üretmesiyle sağlamıştır. Fiat la ilgili yine birkaç şey söyliyim de, az çok hiçbişey bilmeyen kullanıcıya, yani sizin tabirinizle eline tornavida almamış kullanıcıya bile az çok bişeyler yapma olanağı sağlar... Çünkü kapalı kutu değildir. Kurcalamaya izin verir... Bir arkadaşımız yazmış, cim modülü sorunu herkesin yapacağı iş değildir diye. Uzun uzun tamirini anlatmak isterdim fakat gitmem gerekiyor sadece gördüğümü söyliycem. Cim modülüne ulaşmak için bile yapılan işleme sıradan kullanıcı ya da eli yatkın kullanıcı başlasa, emin olun sağlam bir fiyaskoyla sonuçlandırır. Keza direksiyonu çıkarmak bile baştan başa bir hikaye... Hayırlı günler..
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
ben fiat ile opeli yan yana koyupta sonra fiat daha iyi mantığı çıkartan birisini ilk defa gördüm. 97 tipo 93 temra 2000 palio albea marea stiloya kadar kullandım. sorunsuz fiat arabası görmedim.
tipo vardı 97 model arabada stop etme hastalığı vardı ankarada istanbulda girmediğmiz fiat bayisi kalmadı bulamadılar sorunu sattık geçtik.
93 tempra arabayı sıfır almıştı babamın dayısı adam aldığım günden beri bu arabada hararet sorunu var diyor 4 defa conta yaktı :D
marea arabası almayı düşünüyordum bir ara gerçi hala bakıyorum yağ yakmayanını ve harareti yolda bir anda tavan yapmayanını bulursam.
albea denilen araba zaten kim ürettiyse hangi mühendis çizdiyse tasarladıysa baya bir küfür yiyordur sanırım. ne yol tutuşu var ne konfor :D 1.3 dizel motoru hariç alınacak bir tarafı olmayan bir araba.
stilo cam tavanlı modellerinin alayı sorunlu. konsola bakın teyp düğmeleri soyuk boğaz kelebeğinde bir çoğunun sorun olduğunu fiat bayisi söylemişti ama gördüğüm en kaliteli fiat arabasıdır kendileri.
linea ise arkadaşımda vardı pert ettiler arabayı açıkcası yürüyen gaz yağı tenekesi motoru falan iyi olabilir ancak arabanın o hızda o halde olmasına anlam veremedim. dönüş yaparken yukardan bir araba arka çamurluktan vuruyor araba su kanalı uçmuş ve araba ortadan bel vermiş... he birde hepsinin ortak sorunu yeni modellerinin it kayada oturuyormuş gibisiniz ;)
ben opelin ölüsünü koysam fiattan kalitelidir. 4.5 sene astra g bindim tık demedi maaşallahı vardı. egr iptal edip bindim astra g başkadır...
 

usta...

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
43
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar dün akşam mahallemde 2000 model bi astra cd hb var rica ettim aldım kullandım cok dık yokuslar var yollar parke cıktım ındım sehırlerarası yola cıktım benı tatmın ettıgını soyleyebılırım 200.000 de bakımsız bı arac olmasına ragmen benı her turlu tatmın edecegıı dusunuyorum 5 6 astra cd sahıbıne sordum sorunsuzluk ve yakıttan memnunlar şans işi birazda ama bakalım 2000 model bulup almak ıstıyorum bıkac ay içinde yorumlar çin sağolun dertli arkadaşlar var biraz araçtan yana umarım hayallerının arabasına kavusur onlarda bır an once ...
 

crestfallen85

Misafir
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
180
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ben fiat ile opeli yan yana koyupta sonra fiat daha iyi mantığı çıkartan birisini ilk defa gördüm. 97 tipo 93 temra 2000 palio albea marea stiloya kadar kullandım. sorunsuz fiat arabası görmedim.
tipo vardı 97 model arabada stop etme hastalığı vardı ankarada istanbulda girmediğmiz fiat bayisi kalmadı bulamadılar sorunu sattık geçtik.
93 tempra arabayı sıfır almıştı babamın dayısı adam aldığım günden beri bu arabada hararet sorunu var diyor 4 defa conta yaktı :D
marea arabası almayı düşünüyordum bir ara gerçi hala bakıyorum yağ yakmayanını ve harareti yolda bir anda tavan yapmayanını bulursam.
albea denilen araba zaten kim ürettiyse hangi mühendis çizdiyse tasarladıysa baya bir küfür yiyordur sanırım. ne yol tutuşu var ne konfor :D 1.3 dizel motoru hariç alınacak bir tarafı olmayan bir araba.
stilo cam tavanlı modellerinin alayı sorunlu. konsola bakın teyp düğmeleri soyuk boğaz kelebeğinde bir çoğunun sorun olduğunu fiat bayisi söylemişti ama gördüğüm en kaliteli fiat arabasıdır kendileri.
linea ise arkadaşımda vardı pert ettiler arabayı açıkcası yürüyen gaz yağı tenekesi motoru falan iyi olabilir ancak arabanın o hızda o halde olmasına anlam veremedim. dönüş yaparken yukardan bir araba arka çamurluktan vuruyor araba su kanalı uçmuş ve araba ortadan bel vermiş... he birde hepsinin ortak sorunu yeni modellerinin it kayada oturuyormuş gibisiniz ;)
ben opelin ölüsünü koysam fiattan kalitelidir. 4.5 sene astra g bindim tık demedi maaşallahı vardı. egr iptal edip bindim astra g başkadır...

Şimdi, öncelikle Fiat ve Opel arasında Fiat daha 'İYİDİR' diye bir cümle kurmadım. Kavram karmaşasını çözmek için geçmiş mesajlarımı okuyabilirsin. Ne demişim? Opel, malzeme kalitesi, yol tutuşu ve güvenliği ile tartışmasız daha iyi. Ancak Fiat daha sorunsuz. Bunu çözdük. İkincisi yazdığın arabalardan, tam anlamıyla fiat olan sanırım sadece Palio. Geri kalanın hepsi Tofaş, yani işin içinde Türkiye'de kullanılan malzeme var. Herşey beklerim, burda kategorize bile etmem. Hele Opel le Tofaş ı hiç etmem. Linea ve albea için yazdıklarına enteresan bi örnek vericem. Birlikte deneyelim. Google amcaya Easytronic şanzıman sorunları yaz... Bakalım ne bulucaksın. Bir de Fiat ın kullandığı Dualogic şanzıman problemleri yaz neler çıkıcak kendin gör. Ha bir de, albea yı üretenlere küfür ediyolardır demişsin. Sadece aşağıdaki linke tıkla, yalnızca ilk sayfayı oku ve düşünceleri gör. Ve özellikle de ilk sayfadaki son mesaja dikkat et:rakir:. Hadi hayırlı günler...

http://forum.donanimhaber.com/m_59401835/tm.htm
 

usta...

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
43
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
benım sıfır golf alan arkadasım var gece sene arac mahkemelık sımdı tamırcının onunde yatıyo 6 aydır arabasız ne bı arac tahsıs ettıler ne servısten adam gıbı muamele gorebıldıler hala dava sonucsuz hemde %100 fabrıka hatası yanı bu birazda kısmet meselesi polemiğe gerek yok sende bu kadar dertliysen kardeş elalem ne der lafıı bırak sat aracını daha düzgün araçlara yönel şimdi içinden al astrayı da anlarsın falan dıyosanda hayat deneme yanılma bakıcaz ...
 

crestfallen85

Misafir
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
180
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
benım sıfır golf alan arkadasım var gece sene arac mahkemelık sımdı tamırcının onunde yatıyo 6 aydır arabasız ne bı arac tahsıs ettıler ne servısten adam gıbı muamele gorebıldıler hala dava sonucsuz hemde %100 fabrıka hatası yanı bu birazda kısmet meselesi polemiğe gerek yok sende bu kadar dertliysen kardeş elalem ne der lafıı bırak sat aracını daha düzgün araçlara yönel şimdi içinden al astrayı da anlarsın falan dıyosanda hayat deneme yanılma bakıcaz ...

O zaman dene ve yanıl birader... hadi kolay gele...
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
Şimdi, öncelikle Fiat ve Opel arasında Fiat daha 'İYİDİR' diye bir cümle kurmadım. Kavram karmaşasını çözmek için geçmiş mesajlarımı okuyabilirsin. Ne demişim? Opel, malzeme kalitesi, yol tutuşu ve güvenliği ile tartışmasız daha iyi. Ancak Fiat daha sorunsuz. Bunu çözdük. İkincisi yazdığın arabalardan, tam anlamıyla fiat olan sanırım sadece Palio. Geri kalanın hepsi Tofaş, yani işin içinde Türkiye'de kullanılan malzeme var. Herşey beklerim, burda kategorize bile etmem. Hele Opel le Tofaş ı hiç etmem. Linea ve albea için yazdıklarına enteresan bi örnek vericem. Birlikte deneyelim. Google amcaya Easytronic şanzıman sorunları yaz... Bakalım ne bulucaksın. Bir de Fiat ın kullandığı Dualogic şanzıman problemleri yaz neler çıkıcak kendin gör. Ha bir de, albea yı üretenlere küfür ediyolardır demişsin. Sadece aşağıdaki linke tıkla, yalnızca ilk sayfayı oku ve düşünceleri gör. Ve özellikle de ilk sayfadaki son mesaja dikkat et:rakir:. Hadi hayırlı günler...

http://forum.donanimhaber.com/m_59401835/tm.htm
palio 1.2 go var ablamda araba az yakıyor çok kaçıyor eyvallah ama arabada sıkıntı yok diyemez kimse. yoksa enişte bizim eski taksicidir arabayı paso sanayiye götürmez. soruyorum nesi var sarj dinamosu gitti soruyorum tekliyor falan filan. stilodan bahsettim birde onuda tofaş katogorisine sokmuşsunuz ?
ayrıca dizel astranın 300 bine kadar sorunsuz gittiğini söyleyebilirim ilaç firması arabası hemde. bakım falan hak getire. easy genel anlamda sorunlu diye tabir ediliyor fakat easy şanzıman robotize şanzıman olduğu için narin kullanım gerektiriyor. ama şanzımanı narin kullanmak yerine bizim insanlarımız manuel gibi enteresan enteresan işler yapıyorlar...

 

mustaferbil

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
897
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
sadece şanzuman değil narin kullanılması gereken. araba genel olarak araba gibi kullanılmalı. bakımlarını zamanında kaliteli orjinal parça ile yaptırarak uzun zaman temiz bir arabaya binersin. bizim bahsetmeye çalıştığımızda o yaşlarda temiz araç bulmak zor. onun yerine yüksek modelde palio- fiat vs önerdik. bir kaç tanıdığınız sorun yaşadı diye alıp çöpe atıyosunuz hemen arabayı. o zaman bende bi anımı anlatayım. 5 sene önce dayımda 94 vectra cd vardı. adam eşşeğe biner gibi binmiş. sürekli sanayide. eee ? o zaman opel dandik, sorunsuz değil, vs vs .... bilmem anlatabildim mi?
 

Efelerin Efesi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
160
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
bu mantıkla baktığımızda o zaman 2000 model opele bineceğimze gidip 1985 model mercedese binelim. sorun çıkarmaması, masrafı az olması amacıyla söyledik biz. 120 km hızdan sonra altındaki araba değil opel mercedes bmw olsa daime risktir. fiatla alakalı bir durum değil.

kaza her zaan rısktır ama kaza yaptıgınızda da can guvenlıgınız daha da onemlı...masraf cıkarmaması derken sadece sunu arastırın palıo 1,6 ıle vectra 2,0 ın termostat fıyatlarını sorun sadece parca konusunda da fıatın ne kadar fazla oldugunu goreceksınız..dayanıklılık konusuna gelınce 200 000 de 99 fıat ıle 99 opel ı bır kıyaslayın, bakalım hangısı daha sorunsuz ve daha saglam..arkadasın bırısı ınsıgnıa yı kotulemıs..2009 modellerınde sorun olması gayet normal cunku ılk pıyasaya cıktı, ayrıca vw fsı motorlarda sorun yokmu, her markada sorun ılla kı vardır ama kalıte her zaman kalıtedır...fıat hıc bır zaman opelle kıyaslanamaz bıle..ayrıca modelı yuksek dıye 3 kurusluk arabalara 5 kurus veren bır zıhnıyete markalar napıyor fıyatlarını dusurmek ıcın ılla kı araclarda oynama yapıyor..yanı yenı nesıl araclarda sorunun olmasının tek sebebı yıne bu bakıs acımız..bır clıo suan 48 000 ne, bır duster 54000 e satılıyorsa opel de olsun vw da olsun toyota da olsun bazı ımtıyazlar verıp fıyatı cekıp parcalardan kısmak zorunda..bu arz talep olayı gıbı bısey..
 

crestfallen85

Misafir
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
180
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
kaza her zaan rısktır ama kaza yaptıgınızda da can guvenlıgınız daha da onemlı...masraf cıkarmaması derken sadece sunu arastırın palıo 1,6 ıle vectra 2,0 ın termostat fıyatlarını sorun sadece parca konusunda da fıatın ne kadar fazla oldugunu goreceksınız..dayanıklılık konusuna gelınce 200 000 de 99 fıat ıle 99 opel ı bır kıyaslayın, bakalım hangısı daha sorunsuz ve daha saglam..arkadasın bırısı ınsıgnıa yı kotulemıs..2009 modellerınde sorun olması gayet normal cunku ılk pıyasaya cıktı, ayrıca vw fsı motorlarda sorun yokmu, her markada sorun ılla kı vardır ama kalıte her zaman kalıtedır...fıat hıc bır zaman opelle kıyaslanamaz bıle..ayrıca modelı yuksek dıye 3 kurusluk arabalara 5 kurus veren bır zıhnıyete markalar napıyor fıyatlarını dusurmek ıcın ılla kı araclarda oynama yapıyor..yanı yenı nesıl araclarda sorunun olmasının tek sebebı yıne bu bakıs acımız..bır clıo suan 48 000 ne, bır duster 54000 e satılıyorsa opel de olsun vw da olsun toyota da olsun bazı ımtıyazlar verıp fıyatı cekıp parcalardan kısmak zorunda..bu arz talep olayı gıbı bısey..

Şimdi bu yazıda başlangıç ile sonuç arasında bir çelişki var. Nedir o? Önce 'kalite her zaman kalitedir' diye gelen bir cümlenin arkasından 'markalar da fiyatı düşürmek için araçlarla oynuyor.' cümleleri birbiriyle çelişkilidir. Kalite olan araç fiyatı ucuzlatmak için kaliteyi aşağı çekmez. Ha eğer çekiyorsa, artık kalitesiz demektir. Opel e hiçbi zaman kalitesiz demedim. Bilakis malzeme kalitesi, yani iç mekanda, kendi muadillerinden çok çok yukardadır. Arkadaşımın güttüğü mantıksa mükemmel, benim aklıma gelmezdi... 98 vectra alacağımıza gidelim 85 mercedes ya da bmw alalım. Sonuçta daha kaliteli ve sağlam değil mi, marka bazında düşünürsek... Ben soruna biraz daha değişik bi bakış açısı getireyim. Biz de ne var bilio musun? Marka müptelalığı var. Bir de elimizdeki malzemeyi objektif değerlendirmeme var. Elimizde ya, ondan iyisi yok... Halbuki az daha objektif olsak sıkıntı olmaz. Opel içine bindiğinde bir BMW, bir Mercedes havası vermiyor mu? Evet, veriyor. Ancak biraz kullandıktan sonra ortaya çıkan ıvır zıvır sorunlar insanı yıldırıyor. Ha sorun demişken. Bu saate kadar yazamadım, onun da nedeni var. Saat 9 gibi aracımı benzin istasyonuna çektim. Doldurun dedim. Ah ne ola ki? Bu sefer de depo kapağı açılmıyor. Bildiğiniz metal kapak kaskatı kalmış, ne ileri ne geri. Allah'tan benzinlikteki arkadaş tecrübeliymiş. Abi dedi birçok kez denk geldi böyle arabalar, alıştık artık. Cümleye bak: Alıştık artık. Bagajı açtı, döşemeyi kaldırdı, eliyle bişeyler yaptı, kapak açıldı. Doldurduk depoyu. Dedim belki düzelmiştir. Kapıları kilitledim, açtım, kapak yine açılmıyor. Buraya yazmadan önce de araştırayım dedim, bu da mı kronik sorun. Yine bir sürü sayfa buldum, sadece depo kapağının açılmamasıyla ilgili.... Yazılana göre, kilit motoru arızalı olabilirmiş, KRONİKMİŞMİŞ, eeee günahı ne bunun? Sanırım bi 120 lira parça parası artı işçilik.... Bu bu konudaki son mesajım, artık nefret ettim. Size Opellerinizle mutluluklar...
 
Üst