Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar ben çift ve dört tırnaklı olanı kullandım ama iki bujiden gereken performansı alamadım çünkü bobin ve buji kablosu özellikle buji kablosu hoşaf oldu. Sonra tek tırnak aldım ama bununla kalmadım birde LPG için tırnak aralığını yaptırdım. 15 000 km kadar yaptım sorun çıkmadı. Bence bu konuyu iyi değerlendirmek gerek.
nadir abi çok haklısın ama tek tırnak buji bizim arabalarda tekleme yapar diyo ustam çift tırnak orjinali bunun 4 tırnaklısı daha iyi verim verir dedi bende sipariş verdim. hayırlısı
nadir abi çok haklısın ama tek tırnak buji bizim arabalarda tekleme yapar diyo ustam çift tırnak orjinali bunun 4 tırnaklısı daha iyi verim verir dedi bende sipariş verdim. hayırlısı
Daha geçenlerde bir konuya yazdım. Bobini kısa zaman içinde yedim diye sadece bobin değil benim araçta buji kablosunun da canına okudu hamur gibi etti. Değiştirmek zorunda kalmıştım.
Daha geçenlerde bir konuya yazdım. Bobini kısa zaman içinde yedim diye sadece bobin değil benim araçta buji kablosunun da canına okudu hamur gibi etti. Değiştirmek zorunda kalmıştım.
abi şimdi ustamla konuştum bobini niye yaksın bobinden bujinin üst kısmına elektirk gelir bujide bunu 4 çıkıştan pistonların içinde ateşler dedi bobini niye yaksın bobine bişey girmiyo tam tersi bobinden geleni ateşliyo dedi sıkıntı olmaz diye söyledi biraz rahatladım.