Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
evet şimdi toyota forumunu okuyordum lpg takılmıyor değil takılıyormuşta sıralı olmuyormuş onu çözmeye çalışıyordum 3000 devire gelince otomatik olarak lpg geçiyormuş 2.0 alacaksa arkadaş sıkıntı yaşamasın 1.6'larda sıkıntı yokmuş zaten...
evet şimdi toyota forumunu okuyordum lpg takılmıyor değil takılıyormuşta sıralı olmuyormuş onu çözmeye çalışıyordum 3000 devire gelince otomatik olarak lpg geçiyormuş 2.0 alacaksa arkadaş sıkıntı yaşamasın 1.6'larda sıkıntı yokmuş zaten...
sıralı takılmıyor izmirde bir firma eski karbüratörlü sistemlere takılanın aynısını takıyormuş ne derece doğru bilmiyorum
zaten alacak arkadaş yeni kasadan bahsediyor ve 1.6 dan bahsediyor
şimdi benim araç ve senin toyota aynı motoru kullanıyor vvt-i 110 hp yeni kasa corollalardayani babamınkinde 124 hp dual vvt-i motor var yeni kasa avensislerde ise valvematic 132 hp var lpgde hiçbirinde sorun yok ama 1.6 cc olmak şartı ile
yeni jetta mı yeni passat mı deseniz bile jetta derim ben. 1,6 TDI DSG highline olacak off off. 70bin liraya araba alacak olsam hiç düşünmeyeceğim bir seçeneğim olurdu herhalde
45000 'e alınacak araçlar arsındaki seçimleriniz sanırım şu şekilde olacaktır..
1.2 TSI - Jetta
1.4 TSI - Super B
1.6 vvt-i - Avensis
yakıt sıkıntınız yoksa kesinlikle Super B , D segmentini aşan bir yapıda E segmenti nerdeyse çok konforlu anadolu tabiriyle çok babayiğit bir araç..
Jetta motor ve konfor olarak Super B 'nin gölgesinde az yaksın çok binerim lpg karşıtıyım, vergi ucuz olsun diyenlere iyi bir alternatif
Avensis ise C segmenti ile D segmenti arasına sıkışmış bir araç bence toyota sorunsuzluğunu ve D segmentine yakın konforu Lpg avantajı ile yaşamak isteyenlere..
Eğer konuyu açan arkadaş ne istediğini yazsaymış böyle dallanmaz budaklanmazmış konu..