2008 astra h sabahları stop etme sorunu

ahmetyusuf

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2009
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Merhaba arkadaşlar 2008model astra h easytronik (115ps) sahibiyim. Ayrıca arabamda tartarini sistem lpg mevcut. Lpg yi yaklaşık 40.000km once taktırdım. Arabamla motor sogukken ilk çalışmada ve rotantide hiçbir sorun yok ama yola cıktıgımda örneğin bi kasiste yavaşlamam gerektiginde 2den 1. vitese geçerken arabam stop ediyor. Devir saati 0 rpmye geliyor konsolda arabayı çalıştırken yanan lambalar yanıyor eger ayagımı frene atmazsam seyire devam ettirmeye çalıştırırsam araba sirkeleyip geri çalışıyor. Ama frene basıp arabayı durdurgumda 2-3 marşta zor bela çalıştırıyorum Araba marşı alıyo ama sanki motor boğulumuş gibi yapıyor. Ve gene motor sogukken 2ye atıp hızlanmaya çalıştıgımda egzozdan pat pat pat pat diye sesler geliyor ve araç tekliyerek cok zor hızlanıyor.

İşin can sıkıcı kısmı motorum ısınıp araçım lpg geçtikten 1-2dakka sonra butun sorunlar kendiliğinde gidiyor. Yani tahmini olarak motor 30-40 dereceye ulaştıgında sorun bitiyor.Ve sanayideki ustaların hiç birisi tam olarak sorunun ne oldugunu soyleyemiyor.

Sizlere sorum böyle bir sorunu yaşıyan arkadaşım oldumu? Cozumunu bilen arkadaşım warmı? Lütfen yardımcı olun her sabah aynı sorunu yaşamaktan çok sıkıldım.
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bu durumda yakit basincina veya basinc regulatörüne bakmak lazim,tabii isi müsürü sebebiyet verir bunada bakmak lazim, devirsensoru ve debimtredende kaynaklanabilir...
 

extrameboy27

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Merhaba arkadaşlar 2008model astra h easytronik (115ps) sahibiyim. Ayrıca arabamda tartarini sistem lpg mevcut. Lpg yi yaklaşık 40.000km once taktırdım. Arabamla motor sogukken ilk çalışmada ve rotantide hiçbir sorun yok ama yola cıktıgımda örneğin bi kasiste yavaşlamam gerektiginde 2den 1. vitese geçerken arabam stop ediyor. Devir saati 0 rpmye geliyor konsolda arabayı çalıştırken yanan lambalar yanıyor eger ayagımı frene atmazsam seyire devam ettirmeye çalıştırırsam araba sirkeleyip geri çalışıyor. Ama frene basıp arabayı durdurgumda 2-3 marşta zor bela çalıştırıyorum Araba marşı alıyo ama sanki motor boğulumuş gibi yapıyor. Ve gene motor sogukken 2ye atıp hızlanmaya çalıştıgımda egzozdan pat pat pat pat diye sesler geliyor ve araç tekliyerek cok zor hızlanıyor.

İşin can sıkıcı kısmı motorum ısınıp araçım lpg geçtikten 1-2dakka sonra butun sorunlar kendiliğinde gidiyor. Yani tahmini olarak motor 30-40 dereceye ulaştıgında sorun bitiyor.Ve sanayideki ustaların hiç birisi tam olarak sorunun ne oldugunu soyleyemiyor.

Sizlere sorum böyle bir sorunu yaşıyan arkadaşım oldumu? Cozumunu bilen arkadaşım warmı? Lütfen yardımcı olun her sabah aynı sorunu yaşamaktan çok sıkıldım.

sorunu nasıl çözdünüz ?
 

oyle_dema

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Merhaba arkadaşlar 2008model astra h easytronik (115ps) sahibiyim. Ayrıca arabamda tartarini sistem lpg mevcut. Lpg yi yaklaşık 40.000km once taktırdım. Arabamla motor sogukken ilk çalışmada ve rotantide hiçbir sorun yok ama yola cıktıgımda örneğin bi kasiste yavaşlamam gerektiginde 2den 1. vitese geçerken arabam stop ediyor. Devir saati 0 rpmye geliyor konsolda arabayı çalıştırken yanan lambalar yanıyor eger ayagımı frene atmazsam seyire devam ettirmeye çalıştırırsam araba sirkeleyip geri çalışıyor. Ama frene basıp arabayı durdurgumda 2-3 marşta zor bela çalıştırıyorum Araba marşı alıyo ama sanki motor boğulumuş gibi yapıyor. Ve gene motor sogukken 2ye atıp hızlanmaya çalıştıgımda egzozdan pat pat pat pat diye sesler geliyor ve araç tekliyerek cok zor hızlanıyor.

İşin can sıkıcı kısmı motorum ısınıp araçım lpg geçtikten 1-2dakka sonra butun sorunlar kendiliğinde gidiyor. Yani tahmini olarak motor 30-40 dereceye ulaştıgında sorun bitiyor.Ve sanayideki ustaların hiç birisi tam olarak sorunun ne oldugunu soyleyemiyor.

Sizlere sorum böyle bir sorunu yaşıyan arkadaşım oldumu? Cozumunu bilen arkadaşım warmı? Lütfen yardımcı olun her sabah aynı sorunu yaşamaktan çok sıkıldım.


2007 astra lpg li var . aynı sorunu yaşıyorum. yetkili servise götürdüm araç mekanik olarak sorunsuz. lpg den diyor servis. özel servse götürdüm orası da lpg den diyor. lps servisine götürdüm ayar yaptı lpg bakımını yaptı. ama sorun aynı. lpg beyine giden kabloyu söktüm 100 km kadar yol aldım. yaklaşık 1 hafta kadar sorun yaşamadım. iyi bir lpg ustası arıyorum. bulduğumda ççözümü sizinle paylaşıyor olurum. syg.
 

theArcher

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
22
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ahmet yusuf aynı sorun bendede var.Sorunu nasıl halletsiniz. Paylaşırsanız sevinirim
 

marmarali83

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ara 2011
Mesajlar
1,735
Tepki puanı
1
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
aynı sıkıntı eski aracımda vardı. servis hava debimetresi arızalı,değişecek dedimişti. değişmese ne olur dediğimde biraz fazla yakar cevabını vermişlerdi. parça fiyatına 400 lira dediklerinden bende arızayı sildirmiştim. arıza silindikten sonra stop etme sorunuda gitmişti. servis bilgisayarla baktıysa arıza debimetreyse görürlerdi ama başıma geleni yazayım dedim. :)
 

mubas01

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
merhaba arkadaşlar bende OPEL ASTRA H 2011 ENJOY PLUS var. Araba sabahları 200-300 metre gidince 2. viteste stop ediyordu. Artvinde yaşadım bir süre orada da çok dik rampalar vardı, araba rampaya gelince vitese 1e düşürüyordum. normalde 4 le gidilecek yolda 1le gidiyordum. rampada araba gitmiyordu. çekiş performans düşüyordu. 2. vitese attığım anda stop ediyordu. Hatay Antakyada bülent ustaya götürdüm. tüplü arabalarda bu sorun var problem siboplarda dedi. Motor silindir kapağı açılacak siboplarin uçları elmaslanacak üzeri zımparalanacak dedi. tamam dedim (daha önce ateşleme bobinini, bujilerini vs hepsini değiştirdim ama sonuç değişmemişti.) Bülent usta dediklerini yaptı yaklaşık 900 tl masraf çıktı. arabamı 10 gündür kullanıyorum 1 kez bile stop etmedi. çekiş güç ve performans inanılmaz arttı. Siz de ustayla görüşebilirsiniz. işte bilgileri
bülent usta 0326 221 80 82
 
Üst