1.7 dti güç kaybı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan smtkrgz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

smtkrgz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ocak 2014
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
1.7 dti 119 bin km de aracım şuan aşırı derece güç kaybına uğramış durumda.. hiç bir arıza ışığı yanmıyor.. fakat yüksek devirde vites geçişlerinde araba kesiliyor.. yani oturuyor.. ayrıca diğer 1.7 lerde gözlemlediğim kadarıyla 1800 devirde turbo açması gerekirken benim aracım 2200 devir gibi açıyor.. benzer problemle karşılaşan yada konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.. şimdiden teşekkürler..
 
1.7 dti 119 bin km de aracım şuan aşırı derece güç kaybına uğramış durumda.. hiç bir arıza ışığı yanmıyor.. fakat yüksek devirde vites geçişlerinde araba kesiliyor.. yani oturuyor.. ayrıca diğer 1.7 lerde gözlemlediğim kadarıyla 1800 devirde turbo açması gerekirken benim aracım 2200 devir gibi açıyor.. benzer problemle karşılaşan yada konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.. şimdiden teşekkürler..

Usta sorunun icinde cevabin var zaten. Turbo gec aciyorsa arac ivmelenmeyi yakalayamaz ve gitmiyor gibi algilanabilir.

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
turboyu neden geç açıyor bizde onu sorguluyoruz zaten.. ve açtıktan sonrada normal devirlenmiyor araç..
 
Wastgate sıkıntılı olabilir yada turbo borularından çatlak varsa yeterli basıncı veremeyip cansız gitmesine sebep oluyordur. En son ihtimalde enjektörler tıkalıdır.
Konuya ek wastgate turbo basıncını ayarlar Ecu'dan aldığı komutlara göre alt devirlerde yüksek basınç üst devirlerde düşük basınç ayarlar.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Manifoldu + egr iptal değildir tahminim onları temizlettir temizlettir..sonra egr iptal et,map sensörude kurumdan tıkanmıştır birtane map koy 100 lira gibi bi fiyatı var....turbonun geç açmasına neden egr ve turbo selenoidi Dti da aynı hat üzerinde sebep odur... Bunları bi yap bak bakalım....
 
Geri
Üst