omwela taktırdım. 2 yıl oluyor.taktıralı 22000 km oldu geçende ustama gezmeye gittim dedim bunun filtresi değişmesi gerekeir mi? paran çoksa değiştirelim dedi, bende güldüm tabi. sonradan dedi ki sorun çıkarırsa bakalım dedi. Allah nazardan saklasın şimdiye kadar tık bile demedi. gaza köklüyorum 4500 devirde bile gayet zıpkın gibi gidiyor. üstelik gazı afyonlular bilirler güvenalgaz dan alıyorum afyonda en ucuz yer dierleri 1,45 ve üzeri iken orası 1,39