S
sozberk
Bilgi Girilmemiş
bencede otomatikse alınır ama nejatın demek istediği otomatiğin manuelden daha yavaş olmasından kaynaklanıyor sanırsam 0 100km muhabbeti yalnışmıyım
Otomatik manuelden yavaş mı?
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.