klima bakimi yapdirdiysan ozaman onu da yapmislardir.
senin klimandan kötü koku geliyormu, sanki nemli gibi veya her hangi tür?
gelmeye basliyorsa, ozaman desenfektion yaptirmak sart dir.
tam tamina bilmiyorum nasil oldunu, ama tahminince klimanin icine mikropkirici ilac sikiyorlar.
bide tavsiyem bir kac senede bir arabanin cokpit havalandirmanin filitresi degistirmek, motorkapani acinca ön camin altinda kapak olmasi lazim.
onlar belili süre sonra kirden simsiyah oluyor, ama yenisinin fiyatli uygun o filitreye ben yalan sölemiyim ama almanyada 15-20€ arasi ödedim.
bunlara dikkat edilmesi lazim klima araclarda kötü koku gelmeye baslarsa.